Τα μυστικά της Εδέμ


Είδος Σειράς: Δραματική
Έτος έναρξης προβολής: 2008
Κανάλι Προβολής: Mega
 
Τα μυστικά της Εδέμ


Περιλήψεις επεισοδίων

Επεισόδια:

1η Σεζόν (2008/2009)

-

 



2η Σεζόν (2009/2010)

Trailer της 2ης σεζόν [youtube]

-

 



3η Σεζόν (2010/2011)

-

Πρεμιέρα: Κυριακή 19/09/2010

 


4η Σεζόν (2011/2012)

-

Επεισόδια:

Trailer [youtube]

Πρεμιέρα: Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011, 19.00

Σκηνοθεσία: Γιάννης Βασιλειάδης, Γιώργος Σιούγας, Ευγενία Οικονόμου
Σενάριο:
Έλενα Ακρίτα, Γιώργος Κυρίτσης
Εκτέλεση παραγωγής: Τηλεοπτικές Επιχειρήσεις Α.Ε.

Περίγραφή
Έξι έφηβοι γνωρίζονται σε μια κατασκήνωση και μοιράζονται τα όνειρά τους. Η γνωριμία αυτή καθορίζει τις ζωές όλων τους. Σήμερα, 15 χρόνια μετά, στην παρέα των σημερινών τριαντάρηδων, έχουν αναπτυχθεί παθιασμένοι έρωτες, βαθιές φιλίες, αλλά και επαγγελματικές συνεργασίες. Τα όνειρά τους όμως, δεν επαληθεύτηκαν. Η διαφθορά της εξουσίας, η αναζήτηση της δύναμης και οι μεγάλες δοκιμασίες των μεταξύ τους σχέσεων τα σκόρπισαν σαν σκόνη στον άνεμο. Η νέα καθημερινή σειρά των δημιουργών της Βέρας στο Δεξί.
Περιγραφή 1ου Κύκλου | Περιγραφή 2ου Κύκλου | Περιγραφή 3ου Κύκλου | Περιγραφή 4ου Κύκλου |

περισσότερες πληροφορίες... |

Περιλήψεις επεισοδίων


4.78694
Μέσος όρος: 4.8 (11654 ψήφοι )
 

Δικαιώματα copyright: Οποιοσδήποτε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων υλικού για το οποίο έχουμε link σε δικό του ή όχι site, μπορεί να μας ζητήσει την απενεργοποίησή του αποστέλλοντάς μας e-mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας. (Όροι Χρήσης)



Εικόνα vasilaki

Κι εγώ το θυμάμαι αυτό. Τώρα

Κι εγώ το θυμάμαι αυτό. Τώρα πως βρέθηκε η Αντιγόνη να το φορτωθεί, δεν έχω καταλάβει, αλλά δεν με νοιάζει και πολύ. Έχει μπερδευτεί τόσο πολύ η χαζομάρα τους που δεν έχει και πολύ νόημα. πως κατάφεραν πάντως να αφήσουν απογοητευμένους τόσους πολλούς funs, είναι απορίας άξιο! Μεγάλο ταλέντο θέλει τέτοιο κατόρθωμα. Ίσως πάλι να φταίμε κι εμείς που έχουμε υψηλές προσδοκίες από μια καλοστημένη μεν, καθημερινή σειρά δε.

Εικόνα Sissy123

Εδώ μας έβγαλαν την Αντιγόνη

Εδώ μας έβγαλαν την Αντιγόνη για δολοφόνο του Χατζηβασιλείου ενώ μας έδειξαν ότι ήταν άντρας εκεί θα κώλωναν?Και μάλιστα από το σουλούπι ήταν κάποιος ψηλός και αδύνατος και μας έδειχναν εκείνη την ώρα και τον Λευτέρη!Αλλά μετά μας τον άλλαξαν κι αυτόν σε αθώα περιστερά αφού δεν θα γυρνούσαν τον Μπουγιούρη.

Πραγματικά είναι απορίας άξιο πως το κατάφεραν αυτό.Πιστεύω ότι η κ.Ακρίτα τα πήρε από αυτά που διάβαζε σε site (είναι γνωστό ότι τα παρακολουθεί) και αποφάσισε να μην ικανοποιήσει κανέναν εκτός από τους Λουκανορικούς και τη Νταίζη.

Πάρα πολύ καλοστημένη σειρά στον πρώτο κύκλο,αρκετά καλή στον δεύτερο και εντελώς σαπούνι στον τρίτο και μισό.Δεν σχολιάζω για τα νομικά και τα αστυνομικά.Τι τα θέλουν?Τους άλλαξαν τα φώτα.Εσύ που τα ξέρεις και καλά λόγω δουλειάς δεν σου πέσαν ακόμη τα μαλλιά?

Οι υψηλές μας προσδοκίες δεν έχουν να κάνουν με το "καθημερινό" και την ποιότητα που μπορεί να έχει (αν και στους δύο πρώτους κύκλους μας απέδειξαν ότι μπορεί να έχει και ποιότητα) αλλά με τη εξέλιξη των ηρώων που κάλλιστα θα μπορούσαν να δώσουν (π.χ.επιστροφή Μάνου).

Εικόνα roula37

Sissy  εγραψες. Εχεις

Sissy  εγραψες. Εχεις πανεξυπνο μυαλο. Συμφωνο απολυτα μαζι σου. Τωρα για να αλλαξουμε θεμα αυτο με τα χρωμματα που σου εστειλα,  αφου σου αρεσαν αργοτερα θα σου στειλω και αλλα.Να  τα δεις.

Εικόνα Sissy123

Σ'ευχαριστώ.. Δεν μου ήρθε

Σ'ευχαριστώ..

Δεν μου ήρθε κάποιο μήνυμά σου.Σου έστειλα και το mail μου στο μήνυμα.

Εικόνα roula37

Vassilaki  συμφωνο  μαζι σου

Vassilaki  συμφωνο  μαζι σου πεστα. Αλλα να εισαι σιγουρη πως δεν ειναι απογοητευμενοι αρκετοι φανς  αλλα ολοι.Ακομα και οι φανς Νορας Λουκα που αυτοι δικαιωνονται πανηγυρικα. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΓΕΛΟΙΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΖΕΥΓΑΡΙΟΥ.

Εικόνα roula37

το παραδειγμα ακυρο γιατι

το παραδειγμα ακυρο γιατι αλλο να  μην ανεβαινεις με το σταυρο στο χερι  μεσω δουλειας οταν εισαι επιχειρηματιας, και αλλο αυτο με το αυτοκινητο που μου λες.Διοτι με το αυτοκινητο αν δεν καταλαβαινεις δεν λεγεσε κακος αλλα ψυχικα αρρωστος. Τελος παντων εχεις την αποψη σου σεβαστη, και εγω την δικη μου.Δεν δινω καμια συνεχεια διοτι εχω πυρετο και ειμαι με γρυπη.

Εικόνα vasilaki

Το παραδειγμα δεν είνια

Το παραδειγμα δεν είνια καθόλου ακυρο γιατί δεν εξισώνει τις καταστάσεις, αλλά την ψυχολογία ανθρώπων που κάνουν κάτι που ΔΕΝ καταλαβαίνουν (έτσι ισχυρίζεσαι εσύ τουλάχιστον για το Μάνο). Αν δεν καταλαβαίνεις, ΣΤΑΜΑΤΑΣ, αν πρόκειται έτσι να βεβαιωθείς ότι δεν σκοτώνεις κάποιον. Αν, παρόλες τις προειδοποιήσεις, εσύ συνεχίζεις γιατί απορροφημένος από τον εγωκεντρισμός σου θεωρείς ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και δεν υπάρχει κανείς άλλος που θα τολμήσει να σου πει τι να κάνεις, τότε δεν μιλάμε για απλή ανευθυνότητα, αλλά για βαρύτατη αμέλεια.

 

Περαστικά! Αν έχεις συνάχι, πονόλαιμο και βήχα πρόσεχε γιατί κρατάει πολύ καιρό! 2 εβδομάδες και είμια με αφωνία ακόμη. Πρόσεχε τον εαυτό σου

Εικόνα roula37

vassilaki εδειξε μεταμελεια

vassilaki εδειξε μεταμελεια πηγε να αυτοκτονησει.Και για εμενα ειναι ελλαφρυντικο αυτο Οτι και να λες. Οσο για την  Μελιτα δεν θα την λυπηθω ουτε στο ελαχιστο. Εγω ημουν σιγουρη οτι ηταν ικανη για τα παντα.Αυτο το δηθεν καλο κοριτσι που δηθεν ειχε αξιοπρεπεια και κατεκρινε συνεχως εκανε τα χειροτερα.Μεχρι αποπειρα δολοφονιας προσχεδιασμενη μαλιστα.Η Μελιτα ηταν παντα υπουλη τους ανδρες τους ηθελε πισω με οποιο κοστος.

Εικόνα vasilaki

Δεν ζήτησα να λυπηθεί κανείς

Δεν ζήτησα να λυπηθεί κανείς τη Μελίτα. Πόσο μάλλον εσύ που μαζί με την kathy την έχετε αναγάγει σε εχθρό του έθνους! Μα τέτοια ταύτιση απόψεων και τρόπου έκφρασης και γραφής! Μήπως είστε δίδυμες? Βρήκες μάλλον το άλλο σου μισό! Όσο για το Μάνο, επαναλαμβάνω ότι εκ των υστέρων, πολλοί μετανιώνουν, αλλά αυτό δεν αναιρεί την πράξη τους γιατί αν ισχύει αυτό τότε υποχρεωτικά θα έπρεπε να συγχωρέσεις την όποια Μελίτα, αν μετανιώσει. Αν πάλι, τον Μάνο τον συγχωρείς επειδή σου αρέσει ενώ την Μελίτα δεν την συγχωρείς επειδή δεν σου αρέσει, τότε το μόνο που μπορώ να αρατηρήσω είναι ότι ίσως θα ήταν καλό να έχεις συναίσθηση ότι αυτός είναι ο λόγος που επηρεάζει την κρίση σου και να μην εκλογικεύεις την επιλογή σου με θεωρίες περί μεταμέλειας. Είναι ζήτημα απλής συνέπειας στην λογική διεργασία. Τίποτα άλλο. Δικαίωμα σου και μαγκιά σου να γουστάρεις όποιον θέλεις και να μην γουστάρεις κάποιον άλλον. Όμως, η κοινή λογική υποαγορεύει ίδια αντιμετώπιση σε ίδιες καταστάσεις. Και για να αφήσουμε τη Μελίτα, η οποία εμφανώς σε μπλοκάρει αρνητικά, το ότι η Νταίζη μετάνιωσε (λέμε τώρα!) που αποπειράθηκε να σκοτώσει την Εύα, είνια στα μάτια σου το ίδιο με τον Μάνο?

Εικόνα roula37

Καταρχην σε ευχαριστω για τις

Καταρχην σε ευχαριστω για τις ευχες σου. να εισαι καλα. ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΚΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΚΡΙΝΕΤΕ ΜΑΝΟΣ ΜΕ ΜΕΛΙΤΑ. Η ΜΕΛΙΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΡΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΝΤΑΙΖΗ. Ο ΜΑΝΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ   KAI EΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΝ ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΑΣ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΚΟΡΥΦΗ.ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΟΧΙ ΕΜΠΑΘΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ γιατι αν ειχα ολη μερα θα εγραφα στα μπλοκς η Μελιτα η φονισσα η ψυχοπαθης θελει κρεμασμα η ψυχιατριο χαιρομαι για το τελος που εχει και αλλα τετοια. Οπως σιγουρα θα λεγανε οι φανς της Μελιτας αν αυτα που εκανε η Μελιτα τα εκανε η Ευα. ΕΔΩ Η ΕΥΑ ΕΚΟΨΕ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΤΗΝ ΕΣΟΥΡΑΝ ΤΡΕΛΛΗ ΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΤΟ ΝΤΕΚΑΠ Η ΜΥΤΟΓΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΡΙΖΑΝΕ ΤΗΝ ΕΥΑ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΡΟΧΩΡΙΣΤΡΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΓΙΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΚΑΙ ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ - ΜΕΛΙΤΑΣ . ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΩΤΑ ΜΑΝΟΥ ΕΥΑΣ. ΑΝ Η ΕΥΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΛΕΓΑΝΕ Η ΕΥΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΑΠΛΩΣ ΟΤΙ Η ΕΥΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΚΑΙ Η ΜΕΛΙΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ. χαιρομαι που συμφωνο με την Καthy.

Εικόνα roula37

Καταρχην σε ευχαριστω για τις

Καταρχην σε ευχαριστω για τις ευχες σου. να εισαι καλα. ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΚΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΚΡΙΝΕΤΕ ΜΑΝΟΣ ΜΕ ΜΕΛΙΤΑ. Η ΜΕΛΙΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΡΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΝΤΑΙΖΗ. Ο ΜΑΝΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ   KAI EΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΝ ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΑΣ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΚΟΡΥΦΗ.ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΟΧΙ ΕΜΠΑΘΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ γιατι αν ειχα ολη μερα θα εγραφα στα μπλοκς η Μελιτα η φονισσα η ψυχοπαθης θελει κρεμασμα η ψυχιατριο χαιρομαι για το τελος που εχει και αλλα τετοια. Οπως σιγουρα θα λεγανε οι φανς της Μελιτας αν αυτα που εκανε η Μελιτα τα εκανε η Ευα. ΕΔΩ Η ΕΥΑ ΕΚΟΨΕ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΤΗΝ ΕΣΟΥΡΑΝ ΤΡΕΛΛΗ ΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΤΟ ΝΤΕΚΑΠ Η ΜΥΤΟΓΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΡΙΖΑΝΕ ΤΗΝ ΕΥΑ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΡΟΧΩΡΙΣΤΡΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΓΙΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΚΑΙ ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ - ΜΕΛΙΤΑΣ . ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΩΤΑ ΜΑΝΟΥ ΕΥΑΣ. ΑΝ Η ΕΥΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΛΕΓΑΝΕ Η ΕΥΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΑΠΛΩΣ ΟΤΙ Η ΕΥΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΚΑΙ Η ΜΕΛΙΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ. χαιρομαι που συμφωνο με την Καthy.

Εικόνα roula37

Καταρχην σε ευχαριστω για τις

Καταρχην σε ευχαριστω για τις ευχες σου. να εισαι καλα. ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΚΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΚΡΙΝΕΤΕ ΜΑΝΟΣ ΜΕ ΜΕΛΙΤΑ. Η ΜΕΛΙΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΡΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΝΤΑΙΖΗ. Ο ΜΑΝΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ   KAI EΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΝ ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΑΣ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΚΟΡΥΦΗ.ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΟΧΙ ΕΜΠΑΘΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ γιατι αν ειχα ολη μερα θα εγραφα στα μπλοκς η Μελιτα η φονισσα η ψυχοπαθης θελει κρεμασμα η ψυχιατριο χαιρομαι για το τελος που εχει και αλλα τετοια. Οπως σιγουρα θα λεγανε οι φανς της Μελιτας αν αυτα που εκανε η Μελιτα τα εκανε η Ευα. ΕΔΩ Η ΕΥΑ ΕΚΟΨΕ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΤΗΝ ΕΣΟΥΡΑΝ ΤΡΕΛΛΗ ΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΤΟ ΝΤΕΚΑΠ Η ΜΥΤΟΓΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΡΙΖΑΝΕ ΤΗΝ ΕΥΑ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΡΟΧΩΡΙΣΤΡΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΓΙΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΚΑΙ ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ - ΜΕΛΙΤΑΣ . ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΩΤΑ ΜΑΝΟΥ ΕΥΑΣ. ΑΝ Η ΕΥΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΛΕΓΑΝΕ Η ΕΥΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΑΠΛΩΣ ΟΤΙ Η ΕΥΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΚΑΙ Η ΜΕΛΙΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ. χαιρομαι που συμφωνο με την Καthy.

Εικόνα roula37

Καταρχην σε ευχαριστω για τις

Καταρχην σε ευχαριστω για τις ευχες σου. να εισαι καλα. ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΚΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΚΡΙΝΕΤΕ ΜΑΝΟΣ ΜΕ ΜΕΛΙΤΑ. Η ΜΕΛΙΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΡΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΝΤΑΙΖΗ. Ο ΜΑΝΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ   KAI EΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΝ ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΑΣ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΚΟΡΥΦΗ.ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΟΧΙ ΕΜΠΑΘΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ γιατι αν ειχα ολη μερα θα εγραφα στα μπλοκς η Μελιτα η φονισσα η ψυχοπαθης θελει κρεμασμα η ψυχιατριο χαιρομαι για το τελος που εχει και αλλα τετοια. Οπως σιγουρα θα λεγανε οι φανς της Μελιτας αν αυτα που εκανε η Μελιτα τα εκανε η Ευα. ΕΔΩ Η ΕΥΑ ΕΚΟΨΕ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΤΗΝ ΕΣΟΥΡΑΝ ΤΡΕΛΛΗ ΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΤΟ ΝΤΕΚΑΠ Η ΜΥΤΟΓΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΡΙΖΑΝΕ ΤΗΝ ΕΥΑ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΡΟΧΩΡΙΣΤΡΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΓΙΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΚΑΙ ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ - ΜΕΛΙΤΑΣ . ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΩΤΑ ΜΑΝΟΥ ΕΥΑΣ. ΑΝ Η ΕΥΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΛΕΓΑΝΕ Η ΕΥΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΑΠΛΩΣ ΟΤΙ Η ΕΥΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΚΑΙ Η ΜΕΛΙΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ. χαιρομαι που συμφωνο με την Καthy.

Εικόνα roula37

Καταρχην σε ευχαριστω για τις

Καταρχην σε ευχαριστω για τις ευχες σου. να εισαι καλα. ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΚΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΚΡΙΝΕΤΕ ΜΑΝΟΣ ΜΕ ΜΕΛΙΤΑ. Η ΜΕΛΙΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΡΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΝΤΑΙΖΗ. Ο ΜΑΝΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ   KAI EΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΝ ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΑΣ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΚΟΡΥΦΗ.ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΟΧΙ ΕΜΠΑΘΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ γιατι αν ειχα ολη μερα θα εγραφα στα μπλοκς η Μελιτα η φονισσα η ψυχοπαθης θελει κρεμασμα η ψυχιατριο χαιρομαι για το τελος που εχει και αλλα τετοια. Οπως σιγουρα θα λεγανε οι φανς της Μελιτας αν αυτα που εκανε η Μελιτα τα εκανε η Ευα. ΕΔΩ Η ΕΥΑ ΕΚΟΨΕ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΤΗΝ ΕΣΟΥΡΑΝ ΤΡΕΛΛΗ ΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΤΟ ΝΤΕΚΑΠ Η ΜΥΤΟΓΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΡΙΖΑΝΕ ΤΗΝ ΕΥΑ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΡΟΧΩΡΙΣΤΡΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΓΙΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΚΑΙ ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ - ΜΕΛΙΤΑΣ . ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΩΤΑ ΜΑΝΟΥ ΕΥΑΣ. ΑΝ Η ΕΥΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΜΕΛΙΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΛΕΓΑΝΕ Η ΕΥΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΑΠΛΩΣ ΟΤΙ Η ΕΥΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΚΑΙ Η ΜΕΛΙΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ. χαιρομαι που συμφωνο με την Καthy.

Εικόνα roula37

Χιλια συγνωμη που βγηκε

Χιλια συγνωμη που βγηκε διπλες φορες το μηνημα. Δεν ξερω γιατι συνεβηκολλαει το  μπλοκ

Εικόνα vasilaki

δεν πειράζει και της Sissy το

δεν πειράζει και της Sissy το έβγαλε πολλές φορές. ελπίζω να μην βγάλει και το δικό μου!

Εικόνα roula37

κοιτα εγω ειπα την αποψη 

κοιτα εγω ειπα την αποψη  μου. Επειδη εχω διαβασει αρκετα ποστ σου καταλαβα την αντιπαθεια σου προς τον Μανο γιατι τις περισσοτερες φορες απαντας σε αυτους που θα πουν κατι καλο για τον Μανο.Αν προσπαθησεις να δεις αντικειμενικα το εργο θα καταλαβαινες οτι ο αρχηγος ηταν οΡουσσος και αυτος εδεινε τις εντολες.Ο Μανος τα αλλαξε ναι και πηγε κοντρα στον Νικολα. Και με συγχωρεις πολυ αλλα δεν ειναι καθολου καραμελα αλλα ο Μανος οντως εκβιαστηκε, και θα συμφωνησω μαζι σου στο οτι ο Μανος δεν ηταν μικρο παιδι ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΤΙ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΚΟΡΥΦΗ. Ο Μανος υπηρξε ανωριμος αλλα οντως δεν ειχε καταλαβει  την επικινδυνοτητα της καταστασης.Οταν αρρωστησε η Νεφελη το καταλαβε και πηγε να αυτοκτονησει.Σαφως και  ΔΕΝ υπαρχει μονο ασπρο και μαυρο υπαρχει και το γκριζο.Ο Μανος δεν σκοτωσε κανεναν ουτε αποπυραθηκε οπως ο Ρουσσος η Αντιγονη ηΝταιζαρα και η Μελιτα. 

Εικόνα vasilaki

που ακριβώς είδες την

που ακριβώς είδες την αντιπάθεια μου προς τον Μάνο? Δεν τον αντιπαθώ περισσότερο από το Στέφναο. Και κυρίως, για να είμαστε ειλικρινείς και ακριβείς, τους θεωρώ και τους δύο, εξίσου υπεύθυνους με τις γυναίκες, αλλά δυστυχώς όλοι μας, μαλλιοτραβιόμαστε για το τι έκαναν Εύα, μελίτα κλπ., και όχι για το πόσο άνανδρα φέρθηκαν οι άνδρες. Έχουν και οι γυναίκες μερίδιο ευθύνης, δεν είναι μωρά παιδιά, αλλά αυτές τις έχουν κράξει τόσο πολύ, που νομίζω ότι τις αδικούμε τελικά... δεν μου είναι αντιπαθής ο Μάνος. καθόλου όμως.

Εικόνα roula37

κατα την αποψη μου απο τα

κατα την αποψη μου απο τα ποστ σου αυτο το συμπερασμα βγαζω.Κοιτα ολοι κανανε τεραστια λαθη. Ολοι. Σημασια εχει να τα καταλαβαινεις  οχι εσυ προσωπικα γενικα μιλαω και να κανεις κατι για να διορθωνεσε. Και οχι να δικαιωνετε αυτος που ουτε καν το νοιαζει το οποιο θυμα του [βλεπε Στεφανος]ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.

Εικόνα vasilaki

Συμφωνώ για Στεφανο. Μια απο

Συμφωνώ για Στεφανο. Μια απο τις αδικαιλογητες αδικιες της σειρας

Εικόνα alice777

Έλα ντε! Ποιος ξεχνάει ότο η

Έλα ντε! Ποιος ξεχνάει ότο η Μελίτα πήγε να σκοτώσει;

Καλά τα λες!

Εικόνα olivia

Συμφωνώ!!!  Ο Μάνος ήξερε

Συμφωνώ!!!  Ο Μάνος ήξερε πριν αρρωστήσει η Νεφέλη για την μόλυνση του εργοστασίου. Αυτός δεν ήταν που έβαλε τον Χρήστο να αλλάξει τα αποτελέσματα απο τις αναλύσεις που έκανε ο Νικόλας?? 

Εικόνα vasilaki

Ναι, αυτός ο γοητευτικός μεν,

Ναι, αυτός ο γοητευτικός μεν, αδίστακτος και αδιάφορος για τη ζωή των άλλων δε...

Εικόνα kathy 44

    Ρουλα,.με καλυψες απολυτα

    Ρουλα,.με καλυψες απολυτα στο θεμα του Μανου ...  Ετσι ειναι , ο Μανος, πηρε το οπλο να αυτοκτωνησει απο τυψεις, οταν καταλαβε τις συνεπειες που ειχαν τα εργοστασια στην υγεια των παιδιων...   Κατι που δεν εκανε ο Ρουσος , που επισης ηταν εξισου, εαν οχι περοσσοτερο υπευθηνος για τα εργοστασια.... 

Εικόνα roula37

σε ευχαριστω kathy να εισαι

σε ευχαριστω kathy να εισαι καλα.

Εικόνα opal

Μετά από πάρα πολύ καιρό είδα

Μετά από πάρα πολύ καιρό είδα ένα απόσπασμα από τη σειρά. Την πρόταση γάμου του Λευτέρη στην Εύα. Μου άρεσε πολύ και η Εύα και ο Λευτέρης σ' αυτή τη σκηνή. Είδα όμως μετά και τη σκηνή που η Εύα πηγαίνει στο σπίτι της Νόρας και της Δάφνης και τους μιλάει για την πρόταση και τη σκηνή με το Λουκά και το Νικόλα που κάνουν γαμήλιο δώρο στο Λευτέρη μία ποδιά. Και οι τέσσερις μου φάνηκαν εξαιρετικά αντιπαθητικοί. Καλά τη Δάφνη ποτέ δεν τη συμπαθούσα ιδιαίτερα, εκτός από το πρώτο μισό της πρώτης σεζόν. Και ο Νικόλας μου ήταν κι αυτός από αδιάφορος μέχρι κάπως ενοχλητικός. Τώρα πια όμως βρίσκω αντιπαθητικούς και τη Δάφνη και τη Νόρα και το Νικόλα και το Λουκά! Δεν το περίμενα αυτό!

Εικόνα fmn

Τελειωνει επιτελους η

Τελειωνει επιτελους η γελοιοτητα;

Γιατι καθε φορα που επεφτα τυχαια πανω της,την τελευταια σεζον,μου προκαλουσε

αηδια.Γυρνουσα αμεσως σε αλλο καναλι,αλλα το ανακατεμα στο στομαχι και ο θυμος

αργουσαν να φυγουν.

Αν ειναι δυνατον να μας θεωρουν τοσο κρετινους για να μας πασαρουν αυτο το κατασκευασμα.

Στον αγυριστο και να μη(μας) γραφετε.

Εικόνα roula37

εχεις απολυτο δικιο.

εχεις απολυτο δικιο.

Εικόνα Absolude

paidia omologo..oti tn 1h

paidia omologo..oti tn 1h season den tn parakolou8ousa fanatika...apo tn deuterh kai meta omws den exw xasei episodio...giauto kai isws den mporw na pw..pws alliws 3ekinhse i seira kai oti exei arxisei na kathforizei...einai ontws paratravigmeno to senario...dld i upervolikh kalosinh kai anwterotita ths erietas...i to oti,,mporoun kai 3epernane katastaseis i parea kai sunexizoun ennomenh tn zoi tous xwris na tous empodizei to parel8on kai oi diafonies pou upurxan..alla eilhkrina den me enoxlei kai toso..ena senario einai..kalos kakos oloi ligo polu exoume de8ei me kapoious hrwes..oso kai paratravigmenoi kai an einai...oi roloi..

oso gia ton mano..se sigginouse para polu h istoria tous me tn eua..alla m espage toso ta neura..pou oute  kan eixa prose3ei pws den ton eixan anaferei....apo tn mia to prwtimo...

telos pantwn...opws kai an exei katalh3h i seira..emena m aresei polu....m aresei pou uparxei plokh...pou den einai san ths alles seires..ena megalo mustiko kai asxoloute oloi me auto 3 xronia..

uparxei e3eli3h....an den uparxan ola auta ta mustika kai menane ston mano mono kai ston fwth 8a eixe teleiwsei h seira apo tn prwto kuklo..

opws kai na exei perimenw thn pempth pws k pws...auth h agwnia sto ti 8a ginei kai pws 8a katalei3oun ta pragmata..exei na m sumvei apo tn vera sto de3i..apou asuzhthth i kalhtera seira EVER...ara gia mena prwsopika kati m leei auto...geia sas paidia..!!!

Εικόνα eleni.s

Mόλις είδα το καινούριο

Mόλις είδα το καινούριο τρέιλερ για το τελευταίο επεισόδιο..Μετά από 40 κύματα(1040 για την ακρίβεια) η παρέα μας στο ίδιο σημείο αγκαλιασμένοι.Τους άλλαξαν βέβαια λίγο για να φαίνονται πιο μεγάλοι, κάτι γκρίζα μαλλιά στον Νικόλα και τον Λουκά, την περούκα της Ξένιας αλλά στην μακριά της εκδοχή για την Νόρα, ένας κότσος για την Εύα που 3,5 χρόνια έχει μαζέψει τα μαλλιά της κανά δύο φορές μόνο και επιτέλους μετά από 15 χρόνια η Δάφνη κατάφερε να κάνει μπούκλα όλο το μαλλί..Μια απορία μόνο τον Μάνο στον Φουστάνο τον πήγανε και άλλαξε΄τόσο????

Εικόνα olivia

Ο Μάνος όντως παραμένει

Ο Μάνος όντως παραμένει αισθητά απών!!!  Παρ' όλο που δεν ήταν ο αγαπημένος μου ήρωας, πιστεύω ότι ήταν πολύ ενδιαφέρων ρόλος και μία δυνατή παρουσία στη παρέα της φεγγαρόπετρας.  Θα μπορούσαν απλά να κάνουν έστω ορισμένες αναφορές στο όνομά του, μόνο και μόνο για να φαίνεται πιο αληθινή η άπουσία του. Και επειδή δεν ξέρουμε τι πραγματικά συνέβη μεταξύ τους (Μπουγιούρη-Ακρίτα-Κυρίτση) κάνουν την φαντασία μας να οργιάζει.

Εικόνα olivia

Επιτέλους μετά απο 3 χρόνια

Επιτέλους μετά απο 3 χρόνια ακούσαμε και τον Ρούσσο να ομολογεί πως αγαπάει την Αμαλία. Βέβαια αυτή η ομολογία του σε συνδυασμό με την απόφασή του να ταξιδέψει και να αφήσει πίσω του την γυναίκα και την κόρη του στην κατάσταση που είναι, εμένα με χάλασε λίγο. Τις αγαπάει μεν, αλλά θέλει να φροντίσει πρώτα για την δική του ψυχική ηρεμία!!!

Ψάχνω ακόμα να βρώ τον λόγο που η Δάφνη χτύπησε την πόρτα των νεόνυμφων την επόμενη του γάμου τους. Νομίζω πως ήταν εντελώς άκυρη αυτή η σκηνή. Όσο για τους Εύα-Λευτέρη πολύ πρωτότυπους τους βρίσκω. Πρώτα έκαναν τον γάμο και μετά θα ψάξουν για σπίτι!!!

Καλά για την κρυψώνα του Χρήστου (ας όψεται η μεγαλοψυχία της Εριέττας) θεωρώ πως είναι λίγο τραβηγμένο. Η αστυνομία υποτίθεται ότι παρακολουθεί στενά την Νταίζη και κάνει άνω-κάτω το λεκανοπέδιο της Αττικής, βλέπουν ότι την επισκέπτονται ο Λουκάς, ο Στέφανος και η Νόρα και δεν τους πέρασε τίποτα πονηρό απο το μυαλό!!! Ασε που αυτός κυκλοφορεί στα μπαλκόνια και κόβει βόλτες σαν να μην τρέχει τίποτα. Μόνο ο Αραβαντινός κατάφερε να τον εντοπίσει. Κατα τα άλλα, ευτυχώς που χώρεσε στο πορτ-μπαγκάζ!!

Αντε να δούμε τι θα πεί μεθαύριο ο Αραβαντινός στα παιδιά του. Πως θα δικαιολογηθεί και κυρίως ποιά θα είναι η αντίδρασή τους. Κι αυτός πάλι απο το μπαλκόνι εμφανίζεται. Μα δεν υπάρχει κεντρική πόρτα σε αυτό το σπίτι??

Εικόνα dm1

Πραγματικα αυτη η ατακα της

Πραγματικα αυτη η ατακα της Ευας που αναφερεις πιο κατω με εστειλε στη κυριολεξια!!!Ηταν θεϊκη!!!Αλλα και η Νορα εκει που εδινε οδηγιες στη κομμωτρια και μετα ειδε την καταστροφη!!!!!!Χαχαχαχα!!!!!!Ολα τα λεφτα!!!!!!!

 

Αυτο που λες για τον Ρουσσο με πειραξε κι εμενα!!!!Μα γιατι την αφηνει μονη την Αμαλια να χειριστει μια διαταραγμενη κορη και μια εγγονη με ψυχολογικα;;;;

 

Καλα η Δαφνη δεν χρειαζεται λογο...Καλη χρυση αλλα κομματακι αδιακριτη...

 

Παντως το τελευταιο πλανο για μενα ηταν μεγαλη σκηνιθετικη επιτυχια!!!Μου αρεσε απιστευτα που βλεπαμε τον Αραβαντινο και την αντανακλαση των παιδιων και απο πισω τη θεα!!!!

Εικόνα olivia

Γιατί προφανώς και ο Ρούσσος

Γιατί προφανώς και ο Ρούσσος αγαπάει με τον δικό του τρόπο. Αλλά βάζει πιο πάνω απ' όλα την δική του ψυχική ηρεμία. Καταλαβαίνω πως και για εκείνον ήταν δύσκολη η περίοδος που διανύθηκε..είχε εκβιασμούς, τσακωμούς, χωρισμούς, διαζύγια, φόνους, αποκαλύψεις, δυσφήμιση, αδικη κατηγορία...κ.λπ. ΄Ομως δεν είναι άμοιρος ευθυνών για όλα αυτά. Θάπρεπε να εκτιμήσει αλλιώς την κατάσταση και να πάει αργότερα αυτό το ταξίδι.

Το τελευταίο πλάνο που λες όντως ήταν σκηνοθετικά πολύ ωραίο. Ο Αραβαντινός να κοιτάζει τα αγκαλιασμένα παιδιά του μέσα απο το τζάμι. Ίσως να ήταν και λίγο αλληγορικός ο τρόπος που παρουσιάστηκε. Απλά η απορία μου γι αυτό το σπίτι παραμένει. Όλοι απο την μπαλκονόπορτα συνηθίζουν να μπαίνουν. Γιατί???

Εικόνα dm1

Βασικα εμενα μου φαινεται

Βασικα εμενα μου φαινεται λογικο...Προφανως αυτα τα σπιτια ειναι νοικιασμενα και ορισμενοι χωροι διατιθενται για γυρισματα...Σε αυτους τους χωρους λοιπον πρεπει να βρουν τις θεσεις που θα μπαινει η καμερα και πως θα γυριζονται οι σκηνες...Ε,ολο βιλλα βιλλαρα ακουμε αλλα μονο δυο εσωτερικοι χωροι δινονται για γυρισμα...Το δωματιο της Ερης που οκ θα ηταν παραλογο ολη μερα να τα λενε στη κρεβατοκαμαρα και το σαλονι με τη κουζινα που βλεπουμε οπου ομως ενα μεγαλο μερος καλυπτεται απο τζαμι...Μοντερνο σπιτι ειναι θα εχει τζαμια...Εχει και υπεροχη θεα και ειναι δυσκολο και στον σκηνοθετη να αντισταθει...Αν το δεις απο αυτη τη πλευρα ειναι λογικο να μιλανε μπροστα απο τη τζαμαρια αφου οπου και να πανε υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να τρακαρουν σε τζαμι σε αυτο το σπιτι!!!!!!!

Εικόνα olivia

Να τρακαρουν σε τζάμι!!! 

Να τρακαρουν σε τζάμι!!!  Χαχα!!! Πολύ καλό!!!!  Αλήθεια έχεις καμμιά ιδέα σε ποιά περιοχή είναι αυτό το σπίτι. Εμένα μου φαίνεται πως είναι κάπου ψηλά στην Ανάβυσσο ή στην Σαρωνίδα αλλά δεν είμαι σίγουρη.

Εικόνα dm1

Αν δεν κανω λαθος στο

Αν δεν κανω λαθος στο Λαγονησι...Αλλα δεν ειμαι καθολου σιγουρη...

Εικόνα VALIA1

Όσο για το λόγο που χτυπησε η

Όσο για το λόγο που χτυπησε η Δάφνη την πόρτα είναι ένας Πεθερες τι ψαχνεις να βρεις γιο δεν έχει?Κάνει εξάσκηση από τωρα!Όσο για τη σκηνή άλλη μία προχειρότητα για να συμπληρωθεί το επισόδειο!

Εικόνα olivia

Μιλάς σαν να είσαι "καμμένη"

Μιλάς σαν να είσαι "καμμένη" απο πεθερά!!!  Εν τάξει ....δεν είναι όλες ίδιες και η Δάφνη νομίζω είναι πολύ νέα για να εξασκείται απο τώρα.

Εικόνα VALIA1

οχι ακόμα δεν έχω καεί! καμια

οχι ακόμα δεν έχω καεί! καμια γυναικα δεν μπορει να μοιραστει να φανταστει το γιο της με καποια αλλη όσο νεα και αν είναι όσο μικρα και αν είναι τα παιδια της και στο λεω εγώ που έχω 2 γιους και ειμαι το ίδιο ""ερωτευμενη και με τους 2""

Οσο για τη Δαφνη δεν ξέρω παντου χώνει τη μυτη της? δεν έχει τακτ?ζει στην κοσμάρα της? δεν έχω λογια γιαυτο το κοριτσι!

Εικόνα olivia

Α....δεν μπορώ να πώ ότι

Α....δεν μπορώ να πώ ότι συμφωνώ μαζί σου. Κι εγώ έχω ένα γιό αλλά ειλικρινά δεν αισθάνομαι ανταγωνιστικά με τις φιλες του.

Όσο για την Δάφνη συμφωνώ, παρ' όλο που στις αρχές της σειράς, μου είχε δώσει άλλη εντύπωση.

Εικόνα VALIA1

Α οταν φτάσουν στο σημείο να

Α οταν φτάσουν στο σημείο να έχουν φίλες δεν ξέρω τι θα κάνω τώρα είναι μωράκια ( 2 και 4) ακόμα και έιναι μόνο δικά μου!!!!!!!!!

Εικόνα olivia

Σε συμβουλεύω να τους χαρείς

Σε συμβουλεύω να τους χαρείς τώρα που είναι σε αυτες τις γλυκές ηλικίες, γιατί αργότερα αλλάζουν πολύ τα πράγματα. Ο δικός μου είναι 18,5 οπότε όπως καταλαβαίνεις έχω κι άλλες εμπειρίες!!!   

Εικόνα VALIA1

Εδώ δεν τους περασε τιποτα

Εδώ δεν τους περασε τιποτα από το μυαλό που ψάρευε ο Λουκάς τον Παναγίωτη θα τους περάσει με τις επισκέψεις! Αφού έναι χαϊβάνια!

Εικόνα olivia

Χαχα!!!  Έτσι τους θέλει το

Χαχα!!!  Έτσι τους θέλει το σενάριο, τι να κάνουμε!!! Αλλά μιας και τόθιξες, θάθελα να πώ ότι και αυτή η φάση ήταν λίγο άκυρη. Υποτίθεται ότι ο Λουκάς ως δικηγόρος θάπρεπε να γνωρίζει και να είναι σε θέση να αξιολογήσει την κατάσταση. Δεν νομίζω ότι έπρεπε να "ψαρέψει" τον αστυνόμο. Αλλά αυτά γίνονται για να γεμίσουν τα επεισόδια!!!

Εικόνα VALIA1

Η αλήθεια είναι πως κάτι

Η αλήθεια είναι πως κάτι τετοια με κάνουν να αναρωτιέμαι ΄΄ο Λουκας είναι καλός δικηγόρος ή έχει αναλαμπες που και που΄΄.

Εικόνα VALIA1

Καλά αυτή η Δάφνη μες τη

Καλά αυτή η Δάφνη μες τη διακριτικότητα!Καλά πρωι πρωι δεν είχε τι να κάνει και πήγε σαν την πεθερα στο νιοπαντρο ζευγάρι να πει τον πόνο της?πω πω πω παναγία μου!

Εικόνα dm1

Σχετικα με τον γαμο της Ευας

Σχετικα με τον γαμο της Ευας που μου αρεσε παρα πολυ!!!!Η Ευα ηταν πολυ ομορφη και η Δαφνη μου αρεσε...Ειδικα το φορεμα της Δαφνης μου αρεσε πολυ!!!!Η Νορα παλι ηταν πολυ αστεια ετσι οπως την ειχαν φτιαξει αλλα αυτος ηταν ο αντικειμενικος σκοπος!!!!Το θεμα αυτο μπηκε εντελως για πλακα τοσο το μαλλι(διοτι εχει κανει φωτογραφηση με τα ιδια ρουχα αρα την ιδια μερα με φυσιολογικο μαλλι)...Οποτε αυτο μπηκε απλα για πλακα και το φορεμα για να πεταξει ο Λουκας την ατακα για τον γαμο της Πεγκυ Σου!!!!!Και μετα να της πει να το βγαλει...Και βεβαια το μαλλι ηταν σαν κρανος και δεν ηταν ωραιο(αν και κατα τη γνωμη μου η Αντιγονη ειναι τοσο ομορφη κοπελα που ακομα και ετσι δεν χαλασε η εικονα της) ουτε το ρουχο ηταν ωραιο(αν και με κανονικο μαλλι στη φωτογραφιση εδειχνε καλυτερο)...Διαβασα οτι ηταν περιεργο που ηταν στον γαμο ο Στεφανος και η Ερη και οχι η Μελιτα...Ε,συγγνωμη αυτο δεν ειναι το λογικο;;;;;;Ο Στεφανος καλως ή κακως ειναι ο πατερας του παιδιου της Ευας και επρεπε να ειναι εκει για να τη στηριξει και να δειξει οτι απο εδω και περα θα εχουν καλες σχεσεις και οτι παρολο που ο Αγγελος θα μενει με τον Λευτερη θα ειναι παρων στη ζωη του!!!!Και οπως και να το κανουμε ο Στεφανος ειναι με την Εριεττα!!!!Τι δηλαδη θα την αφηνε σπιτι;;;;Και επιπλεον ειναι αδελφη του Λουκα!!!!!!!Και βεβαια η Ευα θα την καλουσε στον γαμο!!!Απο την αλλη η Μελιτα πυροβολησε την αδελφη του Λουκα!!!!Προσωπικα αν καποιος πυροβολουσε την αδελφη μου δεν θα ηθελα να τον δω στον γαμο της κολλητης μου!!!Και αν θυμαμαι καλα η Μελιτα και καλα αλλα και κακα λογια εχει πει για τη παρεα!!!!!Το μονο φυσιολογικο ηταν να λειπει η Μελιτα!!!!!

 

Παντως σημερα μαλλον επειδη χθες αδικησαν τη Νορα με το ολο στυλ λογω σεναριου παντα της απογειωσαν το στυλ στη κυριολεξια!!!Προσωπικα παντα μου αρεσε και τη θεωρω τη πιο στυλατη και πολυ κομψη αλλα σημερα ειδικα ηταν απιστευτα ντυμενη!!!!!!!!!!!!!!!!Και τα ρουχα και αυτες οι απιστευτες γοβες και το μαλλι σημερα ηταν απιστευτα!!!!!!!!!!Τωρα εγω μιλαω ακομα για τα μυστικα ή γραφω για κανενα γυναικειο περιοδικο;;;;Δε ξερω!!!Μαλλον παρασυρθηκα!!!!!

Εικόνα olivia

Χαχαχα!!! Dm μου,

Χαχαχα!!! Dm μου, διασκεδαστικές οι δύο τελευταίες ατάκες σου. Όσο για το ντύσιμο και το μαλλί της Νόρας συμφωνώ γιατί και εγώ το ίδιο κατάλαβα. Μάλιστα όταν η Εύα παρατηρώντας το χτένισμα της είπε "μην βάλεις τακούνια σήμερα, με τέτοιο όγκο στο μαλλί έχεις πάρει πολύ ύψος"  νομίζω έγινε ολοφάνερο πως επρόκειτο για πλάκα. Αργότερα ήρθε και η επιβεβαίωση με τις ατάκες του Λουκά στο γραφείο και στο σπίτι.

Εικόνα IP82

Συγκινητική η σκηνή

Συγκινητική η σκηνή Ρούσου-Λουκά στο χθεσινό. Δείχνει ότι θα τα βρούνε οριστικά και ο Λουκάς θα καταλάβει ότι τον είχε σαν γιο του τόσα χρόνια.

Από την άλλη, μου χτύπησε άσχημα που στο γάμο της Εύας, η παρέα διασκέδαζε μαζί με Στέφανο, Εριέττα και Λευτέρη και η μόνη απούσα ήταν η Μελίτα. Οι τρεις εκτός παρέας (δλδ. Στέφανος, Εριέττα, Λευτέρης), μπήκαν στη σειρά κουβαλώντας ένα σορό μυστικά και έχοντας πίσω τους έναν όχι και τόσο έντιμο πρότερο βίο. Παρόλα αυτά η παρέα μια χαρά τους αποδέχτηκε και από ότι φαίνεται συγχώρεσε τα τόσα λάθη. Από την άλλη η Μελίτα μέσα στη μοναξιά και τη δυστυχία. Που θαύμαζε πάντα την παρέα και τη φιλία τους και μόνο καλά λόγια έιχε για όλους. Και που όμως για κάποιο -άγνωστο σε εμάς- λόγο αποφάσισε να αυτοκαταστραφεί...

Καθόλου δίκαιο τέλος.

Εικόνα Ταπεινό χαμομηλάκι

Συγνώμη, πόσο λογικό θα ήταν

Συγνώμη, πόσο λογικό θα ήταν να ήταν η Μελίτα στον γάμο της Ευας? (ακόμα και να ήταν καλά στα μυαλά της?Αν και είμαι σχεδόν σιγουρη οτι αν ήταν καλά στα μυαλά της, θα ήταν στον γάμο)

Οτι και αν έχει γίνει, μην ξεχνάμε την ιστορία που έχουν αυτές οι δύο.

Η Ευα της κατέστρεψε τον γάμο με την Μάνο, και η Μελίτα τον γάμο με τον Μάνο και τον Στέφανο (βασικά οι άντρες φταίνε, αλλα καταλαβαίνεις τι εννοώ).

Το να πάει η Μελίτα στον -νεο- γάμο της Ευας, είναι το λιγότερο εξωπραγματικό και μη ρεαλιστικό.

Εικόνα Lydia1105

ενδυματολογικές παρατηρήσεις..

Eκτός από το γνωστό κατήφορο τον οποίο έχει πάρει η σειρά (πιο πάτος δε γίνεται) όσον αφορά τις εξελίξεις των ηρώων, κάτι ακόμα ενδεικτικό της παρακμής είναι και οι τελευταίες ενδυματολογικές επιλογές.. Τι χάλια ήταν αυτά στο γάμο της Εύας?? Τι απαράδεκτα κιτς ντυσίματα???

Ειδικά αυτό με τα πουα, νομίζω η Νόρα το φορούσε.. Άθλιο!!

Για να μη μιλήσω με το μαλλί της Δάφνης που μπροστά είναι μπούκλα και πίσω πρόκα!! Σα να βαρέθηκε η κομμώτρια να ολοκληρώσει το χτένισμα.. ή μήπως τα χτένισε μόνη της και δεν έβλεπε πίσω??

 

Είπαμε περικοπές στο budget αλλά όχι κι έτσι!

Εικόνα IP82

Χα χα! Πράγματι τί χάλια ήταν

Χα χα! Πράγματι τί χάλια ήταν αυτά στο γάμο.. Βέβαια για μένα δεν είναι η πρώτη φορά. Στυλιστικά θεωρώ ότι τις γυναίκες (με εξαίρεση ίσως την Αμαλία) τις έχουν χαντακώσει γενικότερα. Ειδικά τη Νόρα θεωρώ ότι την ντύνουν χάλια σε καθημέρινή βάση και ενώ είναι ωραία κοπέλα, χάνει πολύ (άσχετο αλλά τα μαλλιά της δεν θα ήταν πιο ωραία αν είχαν πιο φυσικό χρώμα και ήταν λίγο μακρύτερα? υποκειμενική βέβαια η αισθητική του καθενός, αλλά θα έσκαγα αν δεν το έλεγα!).

 

Όσο για το σχόλιό σου για τη Δάφνη (μπούκλα μπροστά και πρόκα πίσω) ούτε στο μυαλό μου να ήσουνα! Δεν το έχω ξαναδεί αυτό το χτένισμα! Μάλλον το κάνουν έτσι για να ξεχωρίζει από το μαλλί της Εύας (γιατί κατά τα άλλα ίδια είναι).

Εικόνα opal

Επίσης παιδιά η Νόρα από τότε

Επίσης παιδιά η Νόρα από τότε που έμεινε έγκυος δε φοράει εντελώς χάλια ρούχα; Και για τα μαλλιά συμφωνώ με την IP82. Η Δάφνη και η Εύα ντύνονταν τέλεια στις εγκυμοσύνες τους. Τα ρούχα εγκυμοσύνης της Νόρας όμως, όπως κι αυτά που φοράει τώρα μέχρι να της πέσει η κοιλιά είναι πολύ κακόγουστα!

Εικόνα eleni.s

Γεια σε όλους... Πλησιάζοντας

Γεια σε όλους... Πλησιάζοντας λοιπόν προς το τέλος θα ήθελα και εγώ να πω την γνώμη μου για αυτή τη σειρά που όλοι αγαπήσαμε-μισήσαμε.

   Εύα:Αγαπημένος χαρακτήρας από τα μισά της πρώτης σεζόν μέχρι πέρσι και αυτό γιατί ζούσε τον μεγάλο (παιδικό) έρωτα της και πιστεύω πολλές από εμάς είχαμε ταυτιστεί μαζί της και ελπίζαμε έστω και τελευταία στιγμή να γυρίσει ο Μάνος.Μέχρι σήμερα θεωρούσα την ιστορία της με τον Λευτέρη, πόσο μάλλον την χημεία τους, μια αποτυχία. Τελικά αν και μεγάλη φαν του ζευγαριού Εύα-Μάνος σήμερα συνειδητοποίησα ότι ο αγαπημένος μου ρόλος τελικά πήρε αυτό που πραγματικά άξιζε. Αγάπησε με όλη της την καρδιά έναν άνθρωπο, του έδωσε την ζωή της, κυριολεκτικά και μεταφορικά, και πληγώθηκε πάρα πολύ. Τις περισσότερες φορές ήταν δυστυχισμένη, προδομένη και "γραμμένη" από τον άνθρωπο της και λίγες ήταν πραγματικά ευτυχισμένη και ήρεμη.Αυτό που θέλω να πω είναι πως όταν αγαπάς κάποιον τόσο πολύ και και δίνεσαι και πληγώνεσαι και πάλι από την αρχή μπορεί να μοιάζει ο μεγάλος,απόλυτος έρωτας και η παντοτινή αγάπη αλλά τελικά είναι καλύτερο να είσαι με κάποιον, να περνάς όμορφα και ήρεμα και να είσαι υγιής παρά να έχεις μια αρρωστημένη σχέση.

   Νόρα-Λουκάς:Ποτέ δεν ήμουν κολλημένη με αυτό το ζευγάρι.Ταιριάζουν, έχουν πλάκα, δένουν πολύ μαζί και τους αξίζει ένα όμορφο τέλος.

   Δάφνη-Νικόλας:Ψιλοαδιάφοροι από την αρχή ως το τέλος.Η ιστορία με Εύα-Νικόλα εξωπραγματική κατά την γνώμη μου δεν μπορώ να πιστέψω πως γίνεται να δεχτείς έναν άντρα μετά από κάτι τέτοιο πόσο μάλλον να συνεχίσεις τα κολλητιλίκια με την "φίλη" σου που σου έκανε κάτι τέτοιο αλλά τέσπα εξάλλου το σενάριο έχει καταντήσει επιστημονικής φαντασίας εκεί θα κολλήσουμε.

   Εριέττα-Στέφανος:Ο Στέφανος σαν άντρας ψιλοαδιάφορος, η Εριέττα πολύ υπεράνω και καλή για να είναι αληθινή έως και μερικές φορές αρκετά κρύα.Η χημεία τους κατά την γνώμη μου απαράδεκτη.Πιο πολύ ταιριάζουν αυτοί για αδέρφια παρά η Εριέττα με τον Λουκά.

   Μελίτα:Κρίμα, κρίμα, κρίμα..Ξέρουμε ότι η σειρά είναι βασισμένη στην παρέα της φεγγαρόπετρας αλλά είναι κρίμα τους υπόλοιπους χαρακτήρες, τους οποίους κάποιοι αγάπησαν περισσότερο και από τους βασικούς, να τους καταντάνε έτσι.Πιστεύω πως μέσα σε όλους αυτούς τους βιασμούς, τις απαγωγές, την νεκρανάσταση, τους σκοτωμούς, τις ίντριγκες η μεγαλύτερη αδικία και ίσως η μεγαλύτερη τρύπα είναι η κατάληξη του ρόλου της Μελίτας.Δεν ήταν ανάγκη να είναι με τον Στέφανο αλλά τουλάχιστον ας έφευγε κυρία και υγιής να μεγαλώσει το παιδάκι της.

 Νταίζη-Χρήστος:Δεν έχω καταλήξει ακόμα για το ποια είναι η γνώμη μου για αυτόν τον έρωτα κάθε μέρα έχω και άλλη άποψη.

  Αμαλία-Ρούσσος:Η σχέση τους είναι απόδειξη πραγματικής αγάπης..

  Αντιγόνη-Ηλίας-κλπ:Δεν με απασχόλησαν και πολλοί, καλοί ηθοποιοί, καλές ερμηνείες,αυτά.

Ελπίζω να μην κούρασα πολύ,καληνύχτα σας..

    

Εικόνα vasilaki

(Δεν υπάρχει θέμα)

Για όλα, αλλά ειδικά για Εύα-Νικόλα και συμπεριφορά Δάφνης...

Εικόνα Sissy123

Καλά έχω πάθει πλάκα!Έχουμε

Καλά έχω πάθει πλάκα!Έχουμε ίδιες απόψεις σχεδόν σε όλα αλλά κυρίως στον ρόλο της Εύας.Κι εμένα από τα μισά του α΄κύκλου έγινε αγαπημένη μου για τους ίδιους ακριβώς λόγους.Σίγουρα αυτό που ζει της αξίζει αλλά θεωρώ ότι μια γυναίκα σαν την Εύα όπως μας την παρουσίασαν δεν γίνεται να ξεχάσει τον παιδικό της έρωτα έτσι απλά.Και να είχε και κανέναν σοβαρό λόγο...Επειδή έφυγε???Είχε τόσους λόγους να ξεκολλήσει τόσα χρόνια και δεν το έκανε και τον ξεπέρασε αμέσως επειδή απλώς έφυγε?

Πέρα από την Εύα για μένα είναι απαράδεκτο να μην αναφέρουν καν τον Μάνο η παρέα.Και ειδικά όταν τα δύο μέλη είναι ουσιαστικά αδέρφια του.Ακόμα και μετά από 15 χρόνια είναι απών και τη νύχτα των Λεοντιδών να είναι εκεί ο Λευτέρης!Από που κι ως που?Ο Μάνος τους είχε πει τότε στην κατασκήνωση όταν ήταν παιδιά να δώσουν όρκο να συναντιούνται εκεί κάθε χρόνο την ίδια μέρα και ο Μάνος είναι ο μόνος απών.Το άκυρο που δίνουν στο Μάνο είναι και ο λόγος που πολλοί "αντιπαθούν" τον Λευτέρη,ενώ είναι μια χαρά ο άνθρωπος (αν και στην αρχή δεν πιστεύω ότι τον προόριζαν για "καλό").Τεράστιο σεναριακό φάουλ.Με τη Δώρα στη Βέρα το είχαν χειριστεί μια χαρά.

Επειδή χθες αναφέρθηκε από την Εύα ότι η χαρά της ζωής δεν είναι στους γυάλινους πύργους που νόμιζε (και το είπε και με αηδία) να θυμίσω στους σεναριογράφους ότι η Εύα ΠΟΤΕ δεν έψαχνε την ευτυχία στον γυάλινο πύργο και το έλεγε πάντα στο Μάνο.Γι'αυτό και ήθελε να ζήσουν σε μια γκαρσονιέρα,γι'αυτό και του έδωσε την έκταση που της αγόρασε για να χτίσει τον γυάλινο πύργο κλπ.Δεν κατάλαβε ΤΩΡΑ η Εύα ότι η χαρά δεν βρίσκεται στα παλάτια.Έλεος.

Και τέλος να πω ότι στον β΄ κύκλο μια χαρά έμαθε και ο Μάνος να την αγαπάει (δεν ένιωσε καν την ανάγκη να πάει με άλλη για ένα χρόνο) και μια χαρά ευτυχισμένοι θα ζούσαν.Και το είχε πει και ο Λουκάς στην Εύα.Άντε γιατί θα ξεχάσουμε κι αυτά που βλέπαμε...

Εικόνα vasilaki

  Τα έχουμε ξεχάσει ήδη Sissy

 

Τα έχουμε ξεχάσει ήδη Sissy μου... Δυστυχώς. Όλοι μελιτικοί (αμνησιακοί) θα γίνουμε....

Εικόνα Sissy123

Vasilaki μου,δυστυχώς εγώ δεν

Vasilaki μου,δυστυχώς δεν τα έχουμε ξεχάσει...Αν και προσπάθησαν πολύ γι'αυτό οι σεναριογράφοι...

Εικόνα vasilaki

Ναι, έχεις δίκιο. Αν τα

Ναι, έχεις δίκιο. Αν τα είχαμε ξεχάσει, δεν θα μέναμε με την πικρή γεύση τώρα στο τέλος. Είναι η μνήμη και άρα η σύγκριση των πρώτων ετών με τα τωρινά που μας διαολίζει... δεν πειράζει, είπαμε: Δική τους ιστορία είναι, εμείς ας την γράφαμε αλλιώς...

Εικόνα IP82

Η αλήθεια είναι ότι αν ο

Η αλήθεια είναι ότι αν ο Μάνος γυρνούσε σε αυτό τον κύκλο ας πούμε, ή έστω στα τελευταία 10-15 επεισόδια, η σειρά θα έπαιρνε και πάλι την ανηφόρα... Σκεφτείτε πόσα θα είχε να πει με όλους .... Μελίτα, Ηλίας, Ρούσος, Μαρίλια, παρέα και φυσικά ΕΥΑ!!!

Έτσι θα είχε η σειρά το φινάλε που της αξίζει και όχι το χλιαρό γλυκανάλατο φινάλε που πολύ φοβάμαι ότι θα παρακολουθήσουμε. Γιατί όπως και να το κάνουμε, ο Μάνος ήταν πρωταγωνιστής και άφησε τεράστιο κενό φεύγοντας.

(Βέβαια από τη στιγμή που έφυγε, δεν πίστεψα ούτε λεπτό ότι θα επιστρέψει, άσχετα που μερικοί δήλωναν με σιγουριά εδώ ότι ο Μάνος θα γυρίσει ...)

 

Εικόνα Sissy123

Ακριβώς αυτό!Αν γυρνούσε η

Ακριβώς αυτό!Αν γυρνούσε η σειρά θα είχε το τέλος που της αξίζει.

Πάντως εγώ πίστευα ότι θα γυρίσει έστω και στο τελευταίο επεισόδιο.Κι αυτό γιατί οι ίδιοι οι σεναριογράφοι μου τροφοδότησαν αυτή την άποψη.Με δηλώσεις του τύπου "έχουμε άλλον ενάμιση χρόνο" για τον έρωτα Μάνου-Εύας ενώ ήξεραν ότι ο Μπουγιούρης θα φύγει!Με το Ζapping να λέει ότι "μη μου στεναχωριέστε,θα επιστρέψει στο τέλος ο Μάνος και θα...το πάρει το κορίτσι"(όπου κορίτσι βλέπε Εύα).Με το Μάνο να λέει φεύγοντας ότι η παρέα θα΄ναι πάντα ενωμένη,ότι θα σταθεί σταθεί στα πόδια του και θα ξαναγυρίσει.Να λέει στη Μαρίλια και στη Νεφέλη ότι υπάρχουν και τα τηλέφωνα και το internet.Και πολλά άλλα που είχαν ειπωθεί στη σειρά αλλά και στον τύπο (με τη συγκατάθεση προφανώς των σεναριογράφων!!!).Αυτό όντως θα το χαρακτήριζες "κοροιδία".Το παρακάτω βίντεο για μένα λέει πολλά...

http://www.youtube.com/watch?v=Y1I4llJ_WtM

Μαρίλια:"Πάντα πίστευα ότι ο Μάνος είναι ο πρίγκιπας με το άσπρο άλογο...Όταν ξαναγίνει πρίγκιπας τότε θα γυρίσει..."

Δεν θα μιλήσω όμως για κοροιδίες.Ένα πράγμα θα πω γι'αυτή τη σειρά.ΚΡΙΜΑ...Και κρίμα γιατί σ'αυτούς τους δύσκολους καιρούς τουλάχιστον χρειάζεσαι κάπως να ξεχαστείς και περιμένεις να δεις κάτι καλό έστω και σε μια σειρά.Αν και δεν βλέπω ιδιαίτερα σειρές αυτή με καθήλωσε στον πρώτο κύκλο της.Κρίμα λοιπόν που δεν μας αφήσατε να ζήσουμε το όνειρο ως το τέλος...

Εικόνα roula37

Sissy αυτο το βιντεακι με

Sissy αυτο το βιντεακι με μαριλια ευα ειναι μια τρανη αποδειξη οτι απο τον τριτο κυκλο και μετα  οι σεναριογραφοι χασανε καθε επαφη με την πραγματικοτητα. Να σαι καλα για τα καταπλικτικα βιντεακια σου Μανου- Ευας. Αν μπορεις και σου ειναι ευκολο βαλε την τελευταια σκηνη ΜΑΝΟΥ ΕΥΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ.

Εικόνα IP82

Ωραία η σκηνή

Ωραία η σκηνή Εύας-Μαρίλιας... μου θύμισε τις παλιές καλές εποχές, τότε που η Εύα ήταν η πραγματική Εύα... Τώρα πια όλοι μεταλάχθηκαν σε κάτι άλλο..

Πάντως, αφού την Μελίτα -μία βασική ηρωίδα -αποφάσισαν όχι μόνο να την αφήσουν μόνη αλλά και να την αποτρελάνουν, γιατί δεν άφηναν και την Εύα μόνη της? Εμείς δεν ξέρουμε τί ακριβώς πέχτηκε με τον Μπουγιούρη. Έστω ότι ήταν αδύνατο να γυρίσει. Δεκτό. Γιατί όμως να ξεφτίσει έτσι αυτός ο τόσος μεγάλος έρωτας? Γιατί η Εύα να συμπεριφέρται σαν να μην υπήρξε ποτέ ο Μάνος? Με άλλα λόγια, γιατί δεν την άφηναν μόνη της -όπως την Μελίτα- να μεγαλώσει τα παιδάκια της και ντε και καλά έπρεπε να κάνει και τρίτο γάμο?


Βλέποντας το βιντεάκι που περέπεμψες, θυμήθηκα γιατί έβλεπα αυτή τη σειρά και σκέφτηκα ότι η σύγκριση Μάνος-Εύα και Λευτέρης-Εύα, είναι δυστυχώς αναπόφευκτη....

Εικόνα ss

Το να τα φτιάξει ο Μάριος με

Το να τα φτιάξει ο Μάριος με τη Ρεγγίνα μια χαρά κολλάει, το να μοιάσει το καρμπόν του Οδυσσέα στο Λουκά είναι το δύσκολο, αλλά με τα λεφτά της θείας και τη θεία δίκη όλα γίνονται.

Εικόνα olivia

Ευχαριστούμε Ταπεινό

Ευχαριστούμε Ταπεινό χαμομηλάκι για την ενημέρωση!!!  Καλά όντως το σχόλιο για τα παιδιά της Εύας ήταν ξεκαρδιστικό!!!  Όσο για τον Λουκά, πολύ το χάρηκα που θα κάνει πάλι κόρη. Φαίνεται πως δεν εφάρμοσε κατά γράμμα την συνταγή που του δώσανε!!!

Ας σχολιάσω όμως λίγο και το σημερινό επεισόδιο. Νομίζω πως ήταν ολοφάνερο ότι στα ζευγάρια, το επάνω χέρι το έχουν οι γυναίκες!!  Να μου ζήσετε Νόρα και Δάφνη!!  Τι να πρωτοθυμηθώ ...την φάση στο τηλέφωνο όταν το βούτηξε η Δάφνη για να μιλήσει με τον Νικόλα? Την Νόρα στο γραφείο να τα χώνει στον Λουκά?  Έτσι είναι οι άντρες. Στο μυαλό παραμένουν πάντα παιδιά, ειδικά όταν είναι με τους παιδικούς τους φίλους. Έχει πλάκα  να τους παρακολουθείς όταν παλιμπαιδίζουν!!!

Ο Ρούσσος τελικά φαίνεται να τα βρίσκει με τον Λουκά, ας είναι καλά η Αμαλία. Ζήτησε και συγγνώμη σήμερα. Αχ... είπα συγγνώμη και θυμήθηκα την Νταίζη. Καλέ την ακούσατε σήμερα? Ζήτησε κι αυτή συγγνώμη αλλά επειδή δυσκολεύεται να την πεί απ' ευθείας, την έστειλε με αντιπρόσωπο!!!   

Αύριο μάλλον θα εμφανιστεί ο Αραβαντινός στα παιδιά του. Δηλαδή ουσιαστικά έμειναν άλλα 4 επεισόδια και μετά είναι η τηλεταινία για το φινάλε. Μέχρι στιγμής πάντως, ίσως επειδή λίγο-πολύ γνωρίζαμε τι θα γίνει, δεν είχαμε και καμμιά φοβερή ανατροπή. Για να δούμε θα μας φυλάξουν κάτι καλό για το τέλος??    

Εικόνα 4yearsfan

Χαχααχαχαχαχαχαχχαχα με το

Χαχααχαχαχαχαχαχχαχα με το τελευταιο σχολιο για τα παιδια της Ευας πεθανα στο γελιο :P

Οτι να 'ναι ομως... Ισως βλεποντας τι αναγκαστηκαν να κανουν στην τελευταια σεζον ετσι το αποφασισε η κ.Ακριτα να μην ξαναγραψει... Θα ηθελα να βγει ειτε ο κ.Κυριτσης ειτε η κ.Ακριτα και να μας ουν οτι τα τελευταια επεισοδια τα εγραψε καποιος αλλος, ισως η συγγραφικη ομαδα μονη της . Γιατι πραγματικα ειναι σαν να εφυγαν οι σεναριογραφοι της πρωτης και δευτερης σεζον και να πηραν αλλους να συνεχισουν τη σειρα απο εκει και περα...Κριμα...Κριμα...

 

Εικόνα Ταπεινό χαμομηλάκι

Φινάλε!

Διαβάσατε τα νέα απο τα περιοδικά ?


Η Ευα , όπως ξέρουμε, θα μείνει με τον Λευτέρη, και για να μην χαλάσει και η ισορροπία γάμος - παιδί, θα κάνει ένα με τον Λευτέρη. 3 γάμοι = 3 παιδιά.


Η Νόρα με τον Λουκά θα κάνουν και άλλη κόρη, Στέλλα (αλήθεια, δεν μπορούσαν να βγάλουν την πρώτη κόρη Στέλλα και στην δεύτερη να δώσουν το όνομα της μαμάς του Λουκά?), άσχετα αν η Νόρα είχε πρόβλημα ή όχι..  Θα πάρουν το γραφείο του Ρούσσου, και μετά θα δουλεύει εκεί ΚΑΙ ο Αρης (πήρε το γονίδιο του Λουκά στην δικηγορία, γιατί οσο τον ξέραμε, ήταν καρμπόν ο Οδυσσέας) και θα μείνουν στιν βιλλάρα της Εριέττας γιατί...

Ο Αρης βέβαια θα μας έρθει σαν 28χρονος λεει το Ζάπινγκ και 25χρονος το Τίβο.... σε κάτι που διαδραματίζεται 15 χρόνια μετά. Αυτό σημαίνει οτι τώρα ο Αρης είναι 13 ή 10. Μάλλον το Τίβο τα λέει σωστά...


.... η Εριέττα με τον Στέφανο θα πάνε στην Νέα Υορκη. Βέβαια, λίγο πριν γίνει αυτό, πρώτα θα το σκεφτεί και θα το ξανασκεφτεί εαν θα είναι μαζί ή όχι ο Στέφανος (πως του ρθει, κανείς δεν ξέρει) και μετά θα το μετανιώσει και θα τρέξει να την σταματήσει στο αεροδρόμιο (τζάμπα τα εισητήρια, είναι και ακριβά)..


Η Μελίτα θα γλυτώσει - φυσικά - την φυλακή, και θα μπει σε μια κλινική για λίγο. Μετά θα την δει Αγάπη Βαρδινογιάννη, και με τα λεφτά που τοοοοοοσο πολύ προσπάθησε να μην χρησιμοποιήσει - είναι και βρώμικα άλλωστε - θα κάνει αγαθοεργίες.


Ο Ρούσσος - που επίσης θα γλυτώσει φυσικά -, κάνει την καλή πράξη, και πάλι βγαίνει ο καλός. Αντί να πάει φυλακή για φόνο, θα αφήσει το γραφείο στον Λουκά, και θα ταξιδεύει...


Η καψερή η Αμαλία, θα τους περιμένει και θα μεγαλώνει την Νεφέλη... Οπως έκανε πάντα...

Ο Μάνος φυσικά δεν υπηρξε ποτέ. Ούτε τον είδαμε, ούτε τον ακούσαμε...

Το πιο αστείο είναι οτι οι νέα γενιά, θα αλληλομπλεχτεί πάλι. Ο γιός του Λουκά γουστάρει την κόρη του Μάνου και ο γιός του Νικόλα την κόρη του Λουκά και της Νόρας.
 Η Ευα στην απέξω.. Κανένα απο τα παιδιά της δεν μπλέκει με τα παιδιά της παρέας.. (Τα μισά τα έχει και αδερφοξάδερφα ...)


 

[click and scroll]

Εικόνα abba

Τέλος

Αυτό ήτανε , τα κατάστρεψαν όλα , ηλίθιοι σεναριογράφοι , αλλοιώς την ξεκινήσατε την σειρά και αλλοιώς την τελειώσατε , αλλάξατε τα πάντα ενάντια σε οποιαδήποτε λογική , ατε και παρέταξε μας , και τρελός που θα ξαναδη οτιδήποτε σειρά η έργο γραμμένο από εσάς. Σαν δεν ντρέπεστε λέω εγώ , νόμισατε ότι είμαστε βλάκες και χαμηλής νοημοσύνης άνθρωποι ? αη στο καλο .μη σας πω και α.......ρ.....

Εικόνα roula37

εχεις δικιο  abba τα

εχεις δικιο  abba τα κατεστρεψαν ολα. προφανως απο τον 3 κυκλο και μετα το σεναριο γραφοταν στον αυτοματο.Ντροπη τους!!!!

Εικόνα Sissy123

Mπήκα κι εγώ στο site του

Mπήκα κι εγώ στο site του MEGA και βλέπω το τρέηλερ με την "νέα παρέα της φεγγαρόπετρας"
.Ο Μάνος απών.Και δεν έφτανε μόνο αυτό.Στη θέση του ο Λευτέρης.Αυτή είναι λοιπόν "η παρέα της Φεγγαρόπετρας"?Γιατί εγώ άλλα θυμάμαι...Λογικά εκεί ανάμεσα στα παιδιά θα είναι και ένα κορίτσι που λέγεται Νεφέλη και βρίσκεται εκεί επειδή πατέρας της είναι ένας άντρας που ήταν μέλος της παρέας.Αλλά αυτός ακόμα και μετά από 15 χρόνια είναι εξαφανισμένος λες και τον κατάπιε η γη.Μ'αρέσει που όταν έφευγε και αγκαλιάστηκαν είχε πει ότι η παρέα θα είναι πάντα ενωμένη!!!Ναι...με τον Λευτέρη.Και μετά από όλα αυτά ένα έχω να πω....

ΠΟΙΟΤΗΤΑ...ΤΕΛΟΣ!!!

Εικόνα 4yearsfan

Αυτο λεω και εγω τοσο καιρο .

Αυτο λεω και εγω τοσο καιρο . Εχουν ξεφυγει καμια συγγραφικη συνεπεια... Οτι να ναι τελος δινουν για μερικους χαρτακτηρες... Και ολο αυτο με το αν ο γιος του Λουκα θελει την Νεφελη ειναι αδιαφορο ...Λες και θα ξερουμε εμφανισιακα ποιος θα ειναι ποιος... Εδω κοντευουμε να ξεχασουμε πως ειναι η Νεφελη τωρα που ειναι μικρουλα... και την εχει δειξει και τοσες φορες στο παρελθον...

 

Παλι καλα που δεν μας εδειξε τα εγγονια της παρεας τηε φεγγαροπετρας. και τον Λουκα γερο με τον Νικολα να τσακωνονται σαν τους γερους του muppet show...

Εικόνα olivia

Όλοι πιά έχουν πειστεί για

Όλοι πιά έχουν πειστεί για την αγάπη της Νταίζης και του Χρήστου!! Όλοι λέμε...Στέλλα (πρώτη και καλύτερη) Στέφανος, Λουκάς.... σήμερα είδαμε και τον αστυνόμο, αλλά ακούσαμε και την Εριέττα να θαυμάζει αυτόν τον έρωτα!!!  Φαίνεται πως οι ποιητές που έγραψαν τόσα στοιχάκια για την αγάπη και τον έρωτα, ένα τέτοιο ζευγάρι είχαν στο μυαλό τους!!!!! Μόνο εγώ δεν έχω πειστεί ακόμα!!!

Ο Λουκάς βρήκε ευκαιρία να μας θυμίσει και το άλλο του ταλέντο (του τραγουδιστή) στην προσπάθεια που έκανε να πληροφορήσει την Εύα με τον Λευτέρη για την νεκρανάσταση του Χρήστου. Όσο για το ύφος και το ρεπερτόριο ....τέλειο!!!  Επίσης μου άρεσε πολύ όταν πήγε να βρεί την Αμαλία για να την ενημερώσει τα καθέκαστα. Ωραίες αγκαλιές έκαναν οι δυό τους και η Πεφάνη σήμερα ήταν φοβερή και λαμπερή!!!

Επίσης συγκλονιστική και συγκινητική ήταν η στιγμή με τους Δάφνη και  Ηλία. Πολύ καλές ερμηνείες και απο τους δυό.

Τελικά τόσο το χτεσινό όσο και το σημερινό επεισόδιο είχαν τις αναμενόμενες φάσεις που λίγο-πολύ γνωρίζαμε. Α... και μιας και κάναμε τόση αναφορά προχτές στη σειρά "βέρα στο δεξί", αναγνωρίσατε τον ηθοποιό που έπαιζε τον Τάκη (τον φίλο του Στράτου) μέσα στο περιπολικό που πήγε να συλλάβει τον Χρήστο? Δεν θυμάμαι το όνομά του και απ' ότι είδα έχει αφήσει μούσι. 

Εικόνα IP82

4yearsfan να σαι καλά! Μ'

4yearsfan να σαι καλά! Μ' έκανες και γέλασα!!!!

Πόσο σωστή η παρατήρησή σου για το άλλοθι αλλά και όλα τα υπόλοιπα!

Όσο για τον αστυνόμο σαίνη, μα πως γίνεται να είναι ΤΟΣΟ αντιπαθής? Από όλους τους ρόλους της σειράς θεωρώ ότι είναι ο πιο εκνευριστικός και φέτος αν του έχουν δώσει σκηνές! Πιο πολλές έχει αυτός παρά η Εύα! Θα πληρώσει άραγε για τη δική του λαμογιά με τον Αραβαντινό? Για να δούμε...

Και αυτό, που έχει προσωπικές σχέσεις με Λουκά, Νόρα και κάθε τρεις και λίγο ''τα λένε'' για τις διάφορες υποθέσεις.... μήπως είναι λιγάκι ανεπίτρεπτο και αντιδεοντολογικό? Δεν έχω καταλάβει που το πάνε οι σεναριογράφοι με την ελληνική αστυνομία. Ούτε με τον Σταυρίδη, ούτε με τον Παναγή δεν καταλαβαίνω τι θέλουν να πούνε.. ότι δλδ. είναι όλοι διεφθαρμένοι ή όχι? Αν και υποψιάζομαι ότι ούτε και οι ίδιοι ξέρουν τί ακριβώς θέλουν να μας δείξουν

Εικόνα 4yearsfan

Τι μου κατεστρεψε την αναμονη

Τι μου κατεστρεψε την αναμονη για το τελος;

-Το αδικαιολογητο μενος Λουκα -Ρουσσου

-Το οτι η μελιτα χτυπησε εκεινο το κουδουνι ενω δεν της ανοιξε κανεις πως συνιστα αλλοθι αφου το οτι δεν της ανοιξαν σημαινει οτι δεν ηταν εκει και η ιδια δεν ειναι σε θεση να γνωριζει αν ηταν η οχι αφου δεν της ανοιξαν!!!Εχουν γινει τοσες και τοσες αναφορες σε αυτο το αλλοθι....Που δεν υπαρχει!

-Το οτι μπηκε φυλακη εξαιτιας του Χρηστου γιατι της πεταξαν το πτωμα στο σκαφος της , το συγχωρει η Εριεττα, το οτι η Μελιτα χτυπησε δεν την ανοιξαν και παρολα αυτα ειναι υποχρεωμενη να πει ψεματα οτι ηταν εκει και της ανοιξαν το καταδικαζει μαζι με ολη την παρεα.

-Το οτι η Μελιτα τρελαθηκε.

-Το οτι η Αντιγονη δεν εχει ρολο μετα το τελος του β κυκλου. Απλα υποτιθεται οτι ξερει μυστικα και περιφερεται σαν φαντασμα στην σπιταρωνα της και δεχεται επισκεψεις και τσακωνεται με την Νταιζη.

-Το οτι η νταιζη αναβαθμιστηκε επειδη ηταν καλη ηθοποιος το καταλαβαινω,Το οτι επισης αναβαθμιστηκε ο ρολος της λογω του οτι εφυγε ο Μπουγιουρης το καταλαβαινω. Αλλα οταν μια γυναικα την παρουσιαζεται σκυλα μεγαιρα και μετα την κανετε αγγελουδι μεσω Στελλας ειναι αθλιο...

-Το οτι ο Μπουγιουρης εφυγε δεν φταινε οι σεναριογραφοι , αλλα αυτο δεν αλλαζει κατι .Ο Λευτερης δεν ταιριαζει με την Ευα , δεν κολλαει με την σειρα , και μαζι με την Αννα ειναι η δευτερη χειροτερη προσθηκη στην σειρα μετα τον Οδυσσεα.

-Το οτι η οικογενεια Ρουσσου εχει ενα παιδι ακομα και το εχουν γραμμενο στα.... ξερετε που.

-Το οτι ο Μανος δεν εχει αναφερθει καν οτι επικοινωνει με τους δικους του πλεον σε τοσα σοβαρα ζητηματα

-Το οτι ο Θανος ηταν ακυρη ιστορια -προσθηκη.

-Ο Ηλιας ολο φυτευει φυτευει φυτευει ...Δωστε του και καμια αλλη ατακα....Ελλειψη εμπνευσης και εδω...

-Με τα παιδακια των πρωταγωνιστων δεν υπεγραψαν συμβολαια στην 4η σεζον;;; Δεν υπαρχουν !!! αΠΛΑ δεν υπαρχει μαριος νεφελη !!!Βαλτε ενα flashback.

-Καλα εκεινο το γραφειο του Ρουσσου , 1 υπαλληλο τοσα χρονια...παλια ειχε και καποιους αλλους δικηγορους...Τωρα δεν εχει ψυχη ..Καποια προσωπα να βλεπουμε...να δειχνει γεματο...

-Ο ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ ,ελεος ομως...Πολυ κουρασε.παρα πολυ ομως...λες και οποτε συλλαμβανουν καποιον σε ολη την αθηνα μονο αυτος υπαρχει .Μετα τα μυστικα θα καταλυσει η ελληνικη αστυνομια που δεν θα υπαρχει ο αστυνομος σαινης.

-Δεν ειχατε ηθοποιο για τον Αραβαντινο λογω μειωσης budget.Δεκτο.Αλλα επρεπε να νεκραναστηθει ο νεκρος αραβαντινος;;; αλλη ιστορια δεν ειχατε..; Σωτηριου αραβαντινος Κυριτσης...Κουραστικο προβλεψιμο και χτυπαει ασχημα.

-Και εκεινη η Νορα δεν ειχε προβλημα να κανει παιδια και εμεινε εγγυος απο καθαρη τυχη; Τωρα θα κανει και δευτερο !!; ποση τυχη ποια με το θεμα που ειχε και λυθηκε χωρις επεμβαση;

-Και εκεινη η κατασκηνωση που ειχαν παει πριν χρονια ακυρη λιγο...Για την Δαφνη ...μΑ να παει κατασκηνωση διπλα στο σπιτι της;;; Οσα χρονια και αν προσπαθω δεν το εχω χωνεψει ακομα.

-Η ευα τρια παιδια απο 3 αντρες;;; Μηπως να κανει ενα με τον Λουκα και ενα με τον Νικολα και τον Ρουσσο και τον Χρηστο; Ετσι για να εχει κατι να τους θυμαται και αυτους.

-Η Δαφνη στο γυμναστηριο και το οτι μετα την πρωτη σεζον δεν ειχαν να της δωσουν καποια εξελιξη...Ακομα και αυτο με τον Ηλια τωρα ελλεινο...

-Ο Νικολας μονο εμενα νευριαζει με το υφακι του;Πολλα εχω ξεχασει αλλα το οτι παντρευτηκε την Ευα και τωρα ειναι κολλητοι ολοι μαζι μια ωραια ατμοσφαιρα δεν μου κολλαει ρε παιδια!

-Τα χρηματικα ποσα...ΕΛΕΟΣ.Η Ευα 50 εκατ ευρω , ο νικολας 1 εκ ευρω , η Νταιζη 1 εκ ευρω κ+ οτι αλλο. Η Εριεττα απειρα χρηματα επισης ...Εξωπραγματικα...Αντε να εχει και ο Λουκας τα διαμαντια και να γινει και αυτος πλουσιος ...ΕΛΕΟΣ.

-Η Μελιτα τρελαθηκε , εγινε δολοφονος επαθε αμνησια , θα κλειστει στο τρελαδικο ...Κατι αλλο; Μια σκωληκοειδιτιδα , ενα εγκεφαλικο , ενα εμφραγμα;;;

Ναι μετα απο ολα αυτα το φιναλε θα μου κατσει βαρυ.

Εικόνα Sissy123

(Δεν υπάρχει θέμα)

Εικόνα vasilaki

Η Μελίτα κόντεψε να χάσει

Η Μελίτα κόντεψε να χάσει καιτο παιδί της! Πόσες αρρώστιες, πόσες απαγωγές, πόσα κρεββάτια νοσοκομείου πια να αντέξουν τέτοιο πόνο. Και μην ξεχνάτε. Σε όλη την Αττική, ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ αστυνόμος αρμόδιος. Ένα μόνο νοσοκομείο εφημερεύει και τυχαίνει πάντα η ίδια γιατρός να εφημερεύει και αυτή! Αχ! Αυτή η εφεδρεία! Αδιάβαστους θα μας στείλει. Τίποτα δεν θα λειτουργεί πια σε αυτό το δημόσιο!

Εικόνα Ταπεινό χαμομηλάκι

Χαχαχαχαχα, δεν έχεις και

Χαχαχαχαχα, δεν έχεις και άδικο....

 

-Το αδικαιολογητο μενος Λουκα -Ρουσσου

-Το οτι η μελιτα χτυπησε εκεινο το κουδουνι ενω δεν της ανοιξε κανεις πως συνιστα αλλοθι αφου το οτι δεν της ανοιξαν σημαινει οτι δεν ηταν εκει και η ιδια δεν ειναι σε θεση να γνωριζει αν ηταν η οχι αφου δεν της ανοιξαν!!!Εχουν γινει τοσες και τοσες αναφορες σε αυτο το αλλοθι....Που δεν υπαρχει!

Είναι απο τα πιο κουλά μεν, εν μέρη δικαιολογημένα όμως, άλλοθι. Υποτίθεται οτι πρώτα μίλησε στην αστυνομία η Εριέττα, και είπε οτι εκείνο το βράδυ ήταν στο σπίτι.

Αρα, το γεγονός οτι ξέρει οτι πέρασε απο κει η Μελίτα, και τι ώρα ακριβώς, σημαίνει οτι ήταν σπίτι (αλλιώς, πως μπορεί να το γνωρίζει?)

-Το οτι μπηκε φυλακη εξαιτιας του Χρηστου γιατι της πεταξαν το πτωμα στο σκαφος της , το συγχωρει η Εριεττα, το οτι η Μελιτα χτυπησε δεν την ανοιξαν και παρολα αυτα ειναι υποχρεωμενη να πει ψεματα οτι ηταν εκει και της ανοιξαν το καταδικαζει μαζι με ολη την παρεα.

Προφανώς το πρόβλημα δεν ήταν αυτό. Το πρόβλημα είναι οτι πρώτα επιβεβαιώνει το άλλοθι και μετά το παίρνει πίσω. Αν ήταν, ας μην το έδινε καθόλου.

-Το οτι η Μελιτα τρελαθηκε.

-Το οτι η Αντιγονη δεν εχει ρολο μετα το τελος του β κυκλου. Απλα υποτιθεται οτι ξερει μυστικα και περιφερεται σαν φαντασμα στην σπιταρωνα της και δεχεται επισκεψεις και τσακωνεται με την Νταιζη.

-Το οτι η νταιζη αναβαθμιστηκε επειδη ηταν καλη ηθοποιος το καταλαβαινω,Το οτι επισης αναβαθμιστηκε ο ρολος της λογω του οτι εφυγε ο Μπουγιουρης το καταλαβαινω. Αλλα οταν μια γυναικα την παρουσιαζεται σκυλα μεγαιρα και μετα την κανετε αγγελουδι μεσω Στελλας ειναι αθλιο...

-Το οτι ο Μπουγιουρης εφυγε δεν φταινε οι σεναριογραφοι , αλλα αυτο δεν αλλαζει κατι .Ο Λευτερης δεν ταιριαζει με την Ευα , δεν κολλαει με την σειρα , και μαζι με την Αννα ειναι η δευτερη χειροτερη προσθηκη στην σειρα μετα τον Οδυσσεα.

Συμφωνώ με το θέμα του οτι δεν κολλάει με την Ευα, διαφνωώ με το θέμα της χειρότερης προσθήκης. Είναι καλός ηθοποιός ο Μπισμπίκης και θα μπορούσε να αξιοποιηθεί σωστά.

-Το οτι η οικογενεια Ρουσσου εχει ενα παιδι ακομα και το εχουν γραμμενο στα.... ξερετε που.

-Το οτι ο Μανος δεν εχει αναφερθει καν οτι επικοινωνει με τους δικους του πλεον σε τοσα σοβαρα ζητηματα

-Το οτι ο Θανος ηταν ακυρη ιστορια -προσθηκη.

-Ο Ηλιας ολο φυτευει φυτευει φυτευει ...Δωστε του και καμια αλλη ατακα....Ελλειψη εμπνευσης και εδω...

-Με τα παιδακια των πρωταγωνιστων δεν υπεγραψαν συμβολαια στην 4η σεζον;;; Δεν υπαρχουν !!! αΠΛΑ δεν υπαρχει μαριος νεφελη !!!Βαλτε ενα flashback.

-Καλα εκεινο το γραφειο του Ρουσσου , 1 υπαλληλο τοσα χρονια...παλια ειχε και καποιους αλλους δικηγορους...Τωρα δεν εχει ψυχη ..Καποια προσωπα να βλεπουμε...να δειχνει γεματο...

-Ο ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ ,ελεος ομως...Πολυ κουρασε.παρα πολυ ομως...λες και οποτε συλλαμβανουν καποιον σε ολη την αθηνα μονο αυτος υπαρχει .Μετα τα μυστικα θα καταλυσει η ελληνικη αστυνομια που δεν θα υπαρχει ο αστυνομος σαινης.

-Δεν ειχατε ηθοποιο για τον Αραβαντινο λογω μειωσης budget.Δεκτο.Αλλα επρεπε να νεκραναστηθει ο νεκρος αραβαντινος;;; αλλη ιστορια δεν ειχατε..; Σωτηριου αραβαντινος Κυριτσης...Κουραστικο προβλεψιμο και χτυπαει ασχημα.

-Και εκεινη η Νορα δεν ειχε προβλημα να κανει παιδια και εμεινε εγγυος απο καθαρη τυχη; Τωρα θα κανει και δευτερο !!; ποση τυχη ποια με το θεμα που ειχε και λυθηκε χωρις επεμβαση;

-Και εκεινη η κατασκηνωση που ειχαν παει πριν χρονια ακυρη λιγο...Για την Δαφνη ...μΑ να παει κατασκηνωση διπλα στο σπιτι της;;; Οσα χρονια και αν προσπαθω δεν το εχω χωνεψει ακομα.

Το σπίτι το αγόρασε αργότερα ο Μάνος, ακριβώς επειδή ήταν η κατασκήνωση τους

-Η ευα τρια παιδια απο 3 αντρες;;; Μηπως να κανει ενα με τον Λουκα και ενα με τον Νικολα και τον Ρουσσο και τον Χρηστο; Ετσι για να εχει κατι να τους θυμαται και αυτους.

-Η Δαφνη στο γυμναστηριο και το οτι μετα την πρωτη σεζον δεν ειχαν να της δωσουν καποια εξελιξη...Ακομα και αυτο με τον Ηλια τωρα ελλεινο...

-Ο Νικολας μονο εμενα νευριαζει με το υφακι του;Πολλα εχω ξεχασει αλλα το οτι παντρευτηκε την Ευα και τωρα ειναι κολλητοι ολοι μαζι μια ωραια ατμοσφαιρα δεν μου κολλαει ρε παιδια!

-Τα χρηματικα ποσα...ΕΛΕΟΣ.Η Ευα 50 εκατ ευρω , ο νικολας 1 εκ ευρω , η Νταιζη 1 εκ ευρω κ+ οτι αλλο. Η Εριεττα απειρα χρηματα επισης ...Εξωπραγματικα...Αντε να εχει και ο Λουκας τα διαμαντια και να γινει και αυτος πλουσιος ...ΕΛΕΟΣ.

Γενικά το θέμα των οικονομικών είναι τρελό. Λες και δεν μπορεί να υπάρχει μια - απλά - ευπορη οικογένεια.

Γιατί ο Ρούσσος?

-Η Μελιτα τρελαθηκε , εγινε δολοφονος επαθε αμνησια , θα κλειστει στο τρελαδικο ...Κατι αλλο; Μια σκωληκοειδιτιδα , ενα εγκεφαλικο , ενα εμφραγμα;;;

Είχαμε ανακοπή! Ξέρεις, μάλλον συνεχίζουν τον ''ανάποδο καθρέφτη'' που είχαν ξεκινήσει....

Εικόνα Sissy123

Συμφωνώ σε όοοοολα.Αλλά το

Συμφωνώ σε όοοοολα.Αλλά το σπίτι της Δάφνης ήταν όντως δίπλα στην κατασκήνωση,εκεί δηλαδή που μένει ο Ηλίας τώρα.Πως την είδε η Μαίρη την Εύα μετά το βιασμό?Τριγυρνούσε στην κατασκήνωση κοντά στο σπίτι τους.Επίσης,αφού ο Ηλίας την σκότωσε την έθαψε στην αυλή του σπιτιού τους και αν θυμάσαι κάτω από ένα δέντρο στο σημερινό του σπίτι.Άρα το σπίτι τους ήταν το σπίτι του Ηλία δίπλα στην κατασκήνωση δηλαδή!

Ο Μάνος αργότερα αγόρασε την τραπεζαρία της κατασκήνωσης για τη Δάφνη γιατί όπως είπε μόνο στα χέρια της θα μπορούσε να κρατήσει κάτι από την αθωότητα εκείνων των χρόνων (α ρε Μάνο).

Εικόνα vasilaki

Συμφωνώ ότι τα "πήραν" επειδή

Συμφωνώ ότι τα "πήραν" επειδή άλλαξε την κατάθεση 2.345.694 φορές, αλλά και για το Χρήστο μια τσατίλα δεν θα έπρεπε να υπάρξει? Νισάφι!!! Στην τελική, εκείνος ή αγία πλέον Νταίζη και η μανούλα-μπαμπούλας ήξεραν και έκανα τουμπεκί ψιλοκομμένο. Δυσανάλογες αντιδράσεις...

Εικόνα Ταπεινό χαμομηλάκι

Δες το αλλιώς. Πες οτι ρίχνω

Δες το αλλιώς. Πες οτι ρίχνω ένα ποτήρι νερό πάνω σου.

-Την μία σου λέω '' Ουπς, καταλάθος το έκανα, κάποιος με έσπρωξε και δεν μπορούσα να το αποφύγω. Συγνώμη''

- Την άλλη σου λέω '' Πάρτο στα μούτρα μωρή, όλο δικό σου''.

 

Ποιο θα σε πειράξει περισσότερο?

Εικόνα vasilaki

Ήξεραν ότι δεν ήταν ένοχη και

Ήξεραν ότι δεν ήταν ένοχη και το βούλαωσαν. δεν λέω ότι η Μελίτα έχει δίκιο. Αλλά δεν σημαίνει ότι δεν έχουν άδικο κι άλλοι. Αλλά με αυτούς δεν άνοιξε μύτη.

Εικόνα Ταπεινό χαμομηλάκι

Δεν διαφωνώ.  Παρόλα αυτά η

Δεν διαφωνώ.  Παρόλα αυτά η συζήτηση Εριέττας-Χρήστου έγινε αφού βγήκε απο την φυλακή, και αφού παραδεχτηκε το λάθος του.

Εικόνα VALIA1

Με λίγα λόγια άλλο ένα

Με λίγα λόγια άλλο ένα ανούσιο, ανάξιο λόγου επισόδειο!!!

Εικόνα 4yearsfan

Aν δειτε και στο επισημο site

Aν δειτε και στο επισημο site toy mega για τη σειρα η πλειοψηφια του κοσμου ¨κραζει¨ για τις εξελιξεις ... Και η τηλεθεαση αντι να πιανει 45ρια και 50ρια τωρα που τελειωνει ειναι αρκετα μικροτερη απο καθε αλλη φορα...με το ζορι 30% στα νεανικα κοινα πλεον... Το επτασφραγιστο μυστικο του πως τελειωνει η σειρα ειναι το πλεον αναμενομενο και η οποια ανατροπη , καλοδεχουμενη η μη εχει διαρρευσει η ειχε παρουσιαστει με το τρειλερ παρουσιαση του 4ουκυκλου...

Εικόνα Ταπεινό χαμομηλάκι

To σημερινό επεισόδιο μόνο

To σημερινό επεισόδιο μόνο γέλιο μου προκάλεσε τελικά. Κυρίως με τα παρακάτω:

- Την Εριέττα που με το που μπούκαρε η Μελίτα να λέει ''όχι πάλι''!!!

- Την Μελίτα που αντί για αμνησιακή την καταντήσανε 12χρονο (απο πότε ρε παιδιά κάποιος που χάνει την μνήμη του κάνει ηλήθιες ερωτήσεις?)

- Τον Λουκά που για να σώσει τον Ρούσσο και να μην μπει φυλακή λέει οτι δεν βάζει αθώους φυλακή, αλλα για τον Θάνο ούτε κουβέντα, ούτε και για την Αντιγόνη (τυχερέ Ρούσσο, πάλι δεν θα πληρώσεις για τα εγκλήματα σου)

- Να ακούμε και να ξανα-ακούμε οτι η Μελίτα είναι... Kυρία!!!

- Την Μελίτα (που σύμφωνα με το παραπάνω σχόλιο) ήταν αρκετά χαζή ώστε να ρωτάει παιδικές ερωτήσεις, αλλα όταν ήρθε η ώρα να αμφισβητήσει τον Λουκά (και την Νόρα που την Παρασκεύη πήγε να ρωτήσει μεσα στην καλή χαρά) το μυαλό επανλήλθε σε φυσιολογικά επίπεδα!

- Την Νταίζη που συνεχίζει να παίζει θέατρο και να καταλαμβάνει το μισό επεισόδιο!

Εικόνα olivia

Εμένα στο χτεσινό

Εμένα στο χτεσινό επεισόδιο με χάλασε πιο πολύ κάτι άλλο, το οποίο βρήκα επιεικώς ανόητο.

Είναι δυνατόν στο σπίτι της Εριέττας μετά απο την απόπειρα δολοφονίας που της έγινε, να μην έχουν ληφθεί έστω τα στοιχειώδη μέτρα προστασίας ή ασφάλειας??  Μιλάμε για ένα σπίτι τεράστιο, πλούσιο, σε μια περιοχή η οποία δεν είναι πυκνοκατοικημένη (απ 'ότι έχουν δείξει) και στην οποία κατοικεί μία γυναίκα σχεδόν μόνη της. Ας μην σχολιάσω το γεγονός ότι και πρίν την απόπειρα της Μελίτας, εκείνα τα μπαλκόνια είναι μονίμως ανοιχτά και μπορεί να μπουκάρει οποιαδήποτε στιγμή ο καθένας. Αντε να δεχτούμε ότι η Εριέττα ήταν και λίγο αμελής και ξέχναγε τις μπαλκονόποτρες ανοιχτές. Ε...μετά την απόπειρα δεν θάπρεπε άν όχι η ίδια, εκείνος ο Στέφανος ή ο Λουκάς να πάρουν κάποια επι πλέον μέτρα για την ασφάλειά της?? Τη στιγμή μάλιστα που όλοι πίστεψαν ότι η Μελίτα την πυροβόλησε και ξέρουν ότι η Μελίτα μαζί με την τρέλλα ή την ψυχική διαταραχή που την έχει καταλάβει, κυκλοφορεί ελεύθερα, δεν ήταν μεγάλη ανοησία εκ μέρους τους, να την αφήνουν μόνη στο σπίτι και με τις πόρτες ολάνοιχτες???

Ευτυχώς που η Μελίτα έχασε όχι μόνο το όπλο του εγκλήματος αλλά και την μνήμη της και δεν είχαμε και άλλα δράματα. Όσο γι αυτό με την μερική αμνησία και τις ανόητες ερωτήσεις, χωρίς να έχω ειδικές γνώσεις, θάθελα να καταθέσω μία προσωπική εμπειρία απο ένα παρόμοιο περιστατικό που συνέβη σε πολύ γνωστό μου πρόσωπο. Έτυχε απο ένα αιφνίδιο και κακό γεγονός, αυτό το  γνωστό μου πρόσωπο να πάθει "απώλεια συνείδησης", έτσι χαρακτηρίστηκε απο τους γιατρούς η περίπτωσή του. Για μερικές ώρες ή μάλλον για ένα περίπου 24ωρο δεν θυμόταν κομμάτια της ζωής του και είχε συγκεχημένες εικόνες. Επειδή ήμουν παρούσα στο γεγονός, (άν μου τόλεγαν θα μου φαινόταν απίστευτο), διαπίστωσα ότι η συμπεριφορά του για εκείνες τις ώρες δεν είχε καμμία σχέση με την βιολογική του ηλικία. Βέβαια 12χρονο δεν τόλεγες, αλλά καταλάβαινες με την μία ότι τα είχε εντελώς χαμένα. Τώρα στην περίπτωση της Μελίτας, δεν ξέρω αν στέκει ιατρικώς τέτοια συμπεριφορά, αλλά όντως είναι λίγο παράξενη.

Εικόνα vasilaki

Συμφωνώ Olivia. Η όλη ιστορία

Συμφωνώ Olivia. Η όλη ιστορία με τα ανοιχτά παράθυρα, πόσο μάλλον με την επίσκεψη της Εριέττας στο σπίτι της Μελίτας, είνια λίγο "ξεκούδουνη". Επίσης και η συμπεριφορά Ρούσσου-Αμαλίας, που αφήνυν την Μελίτα μόνη της στο σπίτι είναι περίεργη. Συγγνώμη, αλλά λογικά δεν θα έπρεπε να φοβούνται όλοι τους μήπως το ξανακάνει? Τι στο καλό! Τόσο ατρόμητη η Εριέττα, και τόσο ανεύθυνοι οι γονείς της? Και όλοι οι άλλοι δηλαδή. Το ξέρουν και δεν προφυλάσσουν την Εριέττα ή και τον ίδιο τους τον εαυτό?

 

Είπαμε να τα "κλείσουμε" τσάτρα-πάτρα όλα τα μέτωπα, αλλά η Εριέττα απλώς να αναπηδά που βλέπει την Μελίτα στο ίδιο ακριβώς σημείο που ήταν όταν την πυροβόλησε, σαν να την τρόμαξε ένας συμμαθητής της στο διάδρομο του σχολείου, είναι κομματάκι "κουλό"... Δεν συζητάω για το ότι πήγε να την κοιτάξει κατάματα στο σπίτι της και να της δηλώσει ότι αυτές οι δύο θα ξέρουν πάντα την αλήθεια... Έλεος!

Εικόνα IP82

Κι εγώ αυτό ακριβώς σκέφτηκα

Κι εγώ αυτό ακριβώς σκέφτηκα με την ανοιχτή μπαλκονόπορτα και τις κουρτίνες να ανεμίζουν, αλλά εκεί που είπα ''μα καλά ακόμα έτσι ζει η Εριέττα'' σκέφτηκα ότι τέτοιες τρύπες στο σενάριο έχουμε ξαναδεί πολλές φορές, για τις ανάγκες της συνέχειας... δλδ. πως θα έμπαινε αλλιώς η Μελίτα στο σπίτι της? Επιπλέον η Εριέττα παραήταν ψύχραιμη απέναντι στην Μελίτα. Κόντεψε να χάσει τη ζωή της από τον πυροβολισμό, πέρασε δλδ από ένα σοκ που κανονικά θα ξεπεράσει πολύ αργότερα στη ζωή της και όταν είδε την Μελίτα ήταν λίγο σαν να συνάντησε απλά κάποιον που δεν συμπαθεί. Μόνο χιούμορ που δεν έκανε μαζί της.

Και κάτι άλλο που ήθελα να αναφέρω για τη Εύα. Ο Θάνος μπήκε φυλακή γιατί ακριβώς? Δεν τα είχα δει εκείνα τα επεισόδια. Θα γίνει και δίκη? (έστω θεωρητικά, όχι ότι θα τη δούμε εμείς). Επίσης μου κάνει εντύπωση η ελαφρότητα με την οποία αντιμετώπισαν Εύα, Λευτέρης και Λουκάς το θέμα του Θάνου. Η Εύα έκανε λες και τον κατάπιε η γη. Σε αντίστοιχη πραγματική περίπτωση, θα έτρεμε και τη σκιά της μήπως δραπετεύσει ή δεν καταδικαστεί και θελήσει να πάρει εκδίκηση από αυτή και την οικογένειά της. Φυσικά κατανοώ ότι είναι μία τηλεοπτική σειρά και μόνο, αλλά μου δόθηκε η εντύπωση ότι ο Θάνος ήταν ένα πρόσωπο μόνο και μόνο για να γεμίζουν κάποιες σκηνές σε κάθε επεισόδιο και δεν δόθηκε και βαρύτητα ή προσοχή στον τρόπο που ξεκίνησε και τελείωσε η ιστορία του.

Εικόνα Sissy123

Όντως Olivia.Kι εγώ το

Όντως Olivia.Kι εγώ το σκέφτηκα όταν είδα το βιντεάκι με τη σκηνή που πάει η Μελίτα στην Εριέττα.Τόσα λεφτά υποτίθεται ότι έχει η Εριέττα,έναν φύλακα δεν έχει?Και πριν την απόπειρα έπρεπε να είχε (τέτοια σπίτια πάντα έχουν έναν φύλακα),πόσο μάλλον τώρα που πήγαν να την σκοτώσουν!'Ελεος,πόσες τρύπες πια αυτό σενάριο.Ξεκίνησε η σειρά πολύ δυναμικά,δεν ξεκολλούσα στον πρώτο κύκλο.Αφού ακύρωνα ραντεβού για να τη δω! Στον β' κύκλο πιο χλιαρά πράγματα,αν και πάλι την παρακολουθούσα φανατικά.Από πέρσι όμως παρακολουθώ σπάνια,μόνο βιντεάκια συνήθως βλέπω.Δεν ξέρω αν φταίει η φυγή του Μπουγιούρη αν και σίγουρα έπαιξε σημαντικότατο ρόλο.Αν και χωρίς να φύγει η σειρά ερχόταν σ'αυτά τα χάλια (που κάτι τέτοιο υποπτεύομαι) τότε καλά έκανε και έφυγε ο άνθρωπος.Ποιος θα μου το΄λεγε ότι 8 επεισόδια πριν το τέλος δεν θα μ'ένοιαζε να πρακαλουθήσω τη σειρά,που τώρα υποτίθεται έπρεπε να δώσει ό,τι καλύτερο έχει (αν έχει).Ποιος θα μας το΄λεγε ότι λίγο πριν το φινάλε θα βλέπαμε απ'αυτή τη σειρά τέτοιο σενάριο,τέτοια αδιάφορη σκηνοθεσία και τέτοιες εξελίξεις.